וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הגישה הצעה על שחקן נבחרת הנערים, גם הפועל באר שבע בעקבותיו

הילד שמשגע את הגדולות: האלופה רוצה את חמזה מוואסי (16) להתרשמות, סגניתה הגישה הצעה רשמית למכבי עמק חפר וגם מכבי פתח תקוה וקבוצות נוספות לוטשות עיניים. הרזומה: 89 שערים מהעונה שעברה

מכבי תל אביב הגישה בימים האחרונים הצעה רשמית למכבי עמק חפר במטרה לרכוש את החלוץ שמשגע לא מעט מקבוצות ליגת העל לאחרונה. מדובר בשחקן נבחרת הנערים, חמזה מוואסי (16), שמעורר עניין גם במכבי פתח תקוה, מ.ס אשדוד, עירוני קרית שמונה וקבוצות נוספות. עמק חפר עשויה למכור את השחקן בקרוב לאחת הגדולות, שתצטרך להתחייב בהסכם כי השחקן ישחק בעונה הבאה בליגת הנוער. בקרוב צפויה פגישה בין אנשי מחלקת הנעור של מכבי תל אביב לראשי עמק חפר כדי לנסות ולסגור את העסקה, כשבמקביל בהפועל באר שבע לוחצים להביא אותו לשבוע התרשמות ולהשוות את ההצעה.

מוואסי, המיוצג על ידי סוכן השחקנים אדם קידן, כבש העונה 28 שערים במחוז ארצית צפון של גילאי נערים ב' (29 שערים בכל המסגרות). החלוץ המוכשר, המתגורר בבקה אל גרבייה, כבש בעונה שעברה בקבוצת נערים ג' 60 שערים, 57 מהם בליגה. הדבר הוביל את איזי שרצקי וקובי רפואה, שעבד בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה, להגיש הצעה רשמית על השחקן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כישרון גדול. מוואסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנהל המקצועי של מכבי עמק חפר, ויקי גלאם, המשמש גם כמנכ"ל המועדון, אישר את הפרטים. לטענתו, בשלב זה אין סיכום סופי עם אחד המועדונים. גלאם עבד בהמשך שש שנים, עד העונה שעברה, כסקאוט במכבי תל אביב, כך שייתכן שלסגנית האלופה יש יתרון מסוים במשא ומתן. במכבי תל אביב משווים את מוואסי למקרה מונאס דאבור, שהגיע ממכבי אחי נצרת והצליח במועדון לפני המעבר לשוויץ. בשבועות הקרובים אמור מוואסי לעבור למועדון אחר ונראה כי התחרות בין שתי הגדולות תכריע בסופו של דבר לאן יעבור. "זה הכישרון הגדול ביותר שמשחק היום בגילאי נערים ונוער", אמרו במכבי עמק חפר, שם ממתינים לפגישה עם שני המועדונים הגדולים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully