וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק מקבוצות ליגת העל בעד מתווה להשבת כספים להתאחדות לכדורגל

27.2.2017 / 15:35

על פי המתווה, יגדל הסכום שהמנהלת מעבירה להתאחדות מ-10 אחוז ל-12.6 אחוז, וכל קבוצה תשלם 250 אלף שקל בפריסה לחמש שנים. עו"ד אהוד סול יגיע למנהלת במטרה להסביר את הדו"ח שחיבר

מנכ"ל מנהלת ליגת העל אורן חסון. יוסי ציפקיס
ינסה לשכנע את ראשי הקבוצות המתנגדות. אורן חסון/יוסי ציפקיס

נציגי קבוצות ליגת העל סיכמו היום (שני) בצהריים בישיבת מנהלת הליגות על הקמת ועדה שתדון בכל ההיבטים של הקמת ליגת הפיתוח לכדורגל, אותה מנסים לדחוף ראשי המנהלת. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, ישנן קבוצות אשר מתנגדות לפתיחת ליגה שכזו מכל מיני סיבות והוחלט להקים ועדה שתבחן גם אלטרנטיבות לליגת הפיתוח על מנת שלא להשאיר בכל מקרה את המצב כפי שהוא כרגע.

בכל הקשור לדיון על הכסף שצריך להחזיר להתאחדות לכדורגל על פי דו"ח סול, הודיע היועץ המשפטי של מכבי תל אביב, עורך הדין מורן מאירי שנכח בישיבה, כי הוא מוציא את עצמו מהדיון בשל חשש מניגוד עניינים. עורן הדין מאירי הוא גם חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל וזה שהגיש באחרונה בקשה לבית המשפט לתבוע את אבי לוזון באופן אישי, ולכן הוא יצא מהדיון.

מאחר שישנם בעלי קבוצות חדשים בליגת העל, הם ביקשו במהלך הישיבה שנערכה היום לדעת יותר פרטים על הדו"ח המדובר ולכן סוכם שתתקיים פגישה נוספת, אולי כבר בשבוע הבא, בין חברי דירקטוריון ליגת העל, אליה יוזמן סול, שיסביר כיצד הוא הגיע להחלטה לפיה הקבוצות צריכות להחזיר להתאחדות כשמונה מיליון שקלים.

חברי דירקטוריון המנהלת, אשר מכהנים במקביל גם כחברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל, אלונה ברקת, משה דמאיו, אריאל שיימן ומוחמד אבו יונס, וככל הידוע הם לא יצאו מהדיון בניגוד למאירי, ונשארו לשבת בחדר.

על פי מתווה שהוצע על ידי חלק מהקבוצות, יגדל הסכום שהמנהלת מעבירה להתאחדות מ-10 אחוז ל-12.6 אחוז, וכל קבוצה תשלם 250 אלף שקל בפריסה לחמש שנים, כך שייצא להן 50 אלף שקל לעונה, וזאת כדי להתקזז עם החוב בסך 7.8 מיליון שקל שהקבוצות צריכות להעביר להתאחדות על פי דו"ח סול. מכבי תל אביב בכל אופן, מתנגדת למתווה בטענה שהיא לא צריכה להחזיר כלום להתאחדות לכדורגל.

כזכור, שלוש קבוצות כבר הביעו חוסר עניין בליגה שאמורה להיות סוג של ליגת מילואים בה תוכלנה הקבוצות להריץ שחקנים שלא שיחקו באותו המחזור. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, הפועל באר שבע, הפועל רעננה ובני סכנין לא מתלהבות מהליגה הזו. על פי הידוע קיימות עוד קבוצות שמתלבטות, כך שייתכן ולבסוף תוקם ליגה אשר בה יהיו פחות מ-14 הקבוצות שמשחקות היום בליגת העל. במנהלת לא מתלהבים מהרעיון שרק חלק מהקבוצות ישתתפו ומקווים כי בסופו של דבר כל הקבוצות תסכמנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully