וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן בטירוף, מטוידי: "חלמתי לשחק במשחקים מהסוג הזה"

האלופה הצרפתית חגגה את ה-1:5 על מארסיי, האוהדים יצאו לרחובות פריס והקשר הודה: "יש עוד קבוצות טובות בליגה". אמרי ניסה לצנן את האווירה: "גם אחרי ברצלונה חגגנו ועשינו תיקו בטולוז"

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
איזה טירוף. שחקני פריס חוגגים אתמול/רויטרס

פריס סן ז'רמן ידעה הרבה רגעי נחת מאז שנאסר אל חליפי הבעלים המיליארדר השתלט על המועדון, אבל חודש כזה חלומי גם האוהדים הוותיקים של הקבוצה לא זוכרים ופחות משבועיים אחרי ה-0:4 הסנסציוני על ברצלונה, האלופה מחצה 1:5 את מארסיי בסטאד ולודרום בקלאסיקו הצרפתי.

בלס מטוידי, שהפך לשיאן הניצחונות בקלאסיקו הצרפתי עם 12 כאלה, אמר לאחר המשחק: "ידענו שהם ינסו ללחוץ אותנו בפתיחה אבל הסתדרנו היטב. זה ניצחון נהדר. אנחנו מקדישים אותו לאוהדים שלנו. חלמתי לשחק במשחקים מהסוג הזה, אני שמח אבל אנחנו חייבים להמשיך ככה. יש עוד קבוצות טובות חוץ מאיתנו והליגה השנה מאוד אטרקטיבית".

מרקיניוס, הבלם הברזילאי שפתח את חגיגת השערים: "היה מאוד חשוב לכבוש את השער הראשון במשחק מהסוג הזה. זה ניצחון חשוב לא רק עבורנו אלא גם לאנשים בפריס".

אונאי אמרי, מאמנה של פריס דווקא ניסה להנמיך את להבות ההתלהבות: "זה ניצחון חשוב, אבל עדיין לא מספיק כי אנחנו במקום השני. לנצח כאן זה טוב ונותן הרבה ביטחון, אבל היה לנו גם משחק טוב מאוד מול ברצלונה ואחריו סיימנו בתיקו עם טולוז, יש לנו עדיין הרבה דברים לשפר".

החגיגות בפריס אחרי הניצחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully