וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בהפועל תל אביב: "שחקנים שמקבלים שכר מהגבוה בליגה החטיאו כמו טירונים"

27.2.2017 / 9:00

האדומים מתקשים להאמין איך איבדו יתרון מבטיח בדקות הסיום מול הפועל חולון: "מפגן לוזריות מרשים. ירקנו לבאר? הקאנו לתוכה". הקפטן מתן נאור: "במשחקים צמודים צריך לדעת לעשות את המהלכים, והאשמה עלינו"

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (ראשון) את הפסדה העשירי ב-20 מחזורים בליגת העל כשנוצחה 80:78 בתום דרמה גדולה על ידי הפועל חולון בחוץ. קצת יותר משלוש דקות לסיום המשחק העלה ריצ'רד האוול את האדומים ליתרון 73:78, כשהם בשליטה ונראים טוב מאוד נגד חולון, אלא שמהסל הזה לא הצליחו בהפועל תל אביב לקלוע נקודה, החטיאו שש זריקות מהשדה בתוספת שתי זריקות עונשין של מארק ליונס, וראו את גוני יזרעאלי קולע סל הניצחון ארבע שניות לסיום.

בסיום המשחק הפנים של אנשי הקבוצה נעו בין אכזבה קשה לחיוך מריר של חלקם כשהם לא מאמינים איך לא יצאו עם הניצחון, "מה קרה בסיום? מפגן לוזריות מרשים ביותר", אמר אחד מאנשי הקבוצה ביציאה מהאולם, "זה סיכום מושלם של כל העונה שלנו. שחקנים שמקבלים שכר מהגבוה בליגה החטיאו כמו טירונים, פשוט קפאו ונלחצו. נכנסנו לבור מוקדם, יצאנו ממנו בצורה כל כך יפה, ובסוף לא ירקנו לבאר, אלא הקאנו לתוכה".

עוד בנושא

הפועל חולון ניצחה 78:80 את הפועל תל אביב
דן שמיר: "אני מאושר מאוד, זה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו"

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול טוני יאנגר שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
"מה קרה? אין לי תשובה חכמה". נאור/ברני ארדוב

הקפטן מתן נאור ניסה להסביר את מה שקרה, "אין לי תשובה חכמה, לא חושב שזה לחץ, אבל מה זה משנה, זה מה שקרה, בעיקר מאכזב. שמעתי את רמי מדבר על זה שהתוצאות מגיעות כשמשתפרים, במבחן הדרך אנחנו עושים דרך טובה עכשיו. למעט כמה דקות בהתחלה שיחקנו את הכדורסל אולי הכי טוב שלנו מבחינה התקפית, וזה ביום שלא קלענו טוב משלוש. במשחקים צמודים, צריך לדעת לעשות את המהלכים והאשמה עלינו".

על העובדה שגם העונה, עם תקציב יפה, לא מצליחה הפועל להצמד לחלק העליון של הטבלה, הוסיף נאור, "הפערים בשנים האחרונות בליגה לא מאוד גדולים בין קבוצות, גם הקבוצות עם התקציב הגדול ביותר כביכול לא תמיד הצליחו לייצר איזשהו מומנטום, אם תשים את הפערים בין השחקנים, אין פערים גדולים. כל שנה קבוצה אחרת מתחבר לה ומצליחה לעשות את הריצה. יש עוד הרבה זמן קדימה, מאוד מקווה שנצליח לייצר את המומנטום הזה, יש לנו קבוצה טובה, והקבוצה שתצליח לעשות את הצעד קדימה תוכל לעשות משהו מעניין, יש הרבה קבוצות שיכולות לעשות משהו משמעותי השנה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully