וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן מחצה את מארסיי 1:5 בסטאד ולודרום

לראשונה בהיסטוריה, האלופה כבשה חמישייה בביתה של יריבתה המושבעת. מרקיניוס, קבאני, לוקאס, דראקסלר ומטוידי השתתפו בהשפלה, בערב בו נקבע שיא צופים בוולודרום. 0:5 לליון על מץ

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
ערב היסטורי. שחקני פריס סן ז'רמן/רויטרס

היסטוריה הערב (ראשון) בקלאסיקו הצרפתי, כאשר פריס סן ז'רמן כבשה לראשונה חמישייה בסטאד ולודרום והביסה 1:5 את מארסיי כדי לשוב למקום השני. גם ליון חגגה עם חמישייה לרשת מץ, קון הפתיעה עם 0:1 בסנט אטיין.

יוליאן דראקסלר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
חתום על הרביעי בחמישייה. יוליאן דראקסלר/רויטרס

מארסיי - פריס סן ז'רמן 5:1

65,252 צופים הגיעו לסטאד ולודרום וקבעו שיא חדש באצטדיון, אבל הם חזו בתבוסה הביתית הכי קשה של מארסיי מאז 1953 (6:1 לסושו), ועוד בקלאסיקו. פריס סן ז'רמן התייחסה ליריבה שלה כמו לברצלונה, וגם היכולת הזכירה את ההופעה מול הקטלאנים. כבר בדקה השישית ביצעה האלופה תרגיל נהדר בכדור חופשי, כשטיאגו סילבה ברח לדימיטרי פאייה ונגח כדור רוחב, אותו מרקיניוס המשיך בנגיחה פנימה. 10 דקות לאחר מכן, אדינסון קבאני קיבל כדור גאוני מחאבייר פסטורה ולמרות נבדל קטנטן כבש את ה-26 שלו העונה בליגה. הקונצרט של האורחים נמשך עם הסטה של בלס מטוידי לעבר לוקאס מורה שהבקיע בדקה ה-50. המחליף יוליאן דראקסלר נהנה מבישול של תומא מונייה והוסיף שער קל בדקה ה-61, לפני שרוד פאני צימק בדקה ה-70. למרות זאת, אחרי שתי דקות היה זה מטוידי שדאג לחמישי הודות לאסיסט של מרקו וראטי וגרם לאוהדי מארסיי לנטוש את האצטדיון מוקדם מכפי שתכננו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דימיטרי פאייה שחקן מארסיי. AP
התחיל אופטימי. דימיטרי פאייה/AP
שחקני מארסיי מאוכזבים. רויטרס
והסתיים במפח נפש. שחקני מארסיי בסיום/רויטרס
חזיז נזרק לעבר יוליאן דראקסלר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
חזיז נזרק לעבר יוליאן דראקסלר/רויטרס

ליון - מץ 0:5

אחרי הרביעיות מול נאנסי, אלקמאר ודיז'ון, והשביעייה המוחצת בגומלין מול ההולנדים, ליון התעללה הפעם בקבוצת התחתית של מץ. ממפיס דפאי, הרכש ההולנדי ממנצ'סטר יונייטד, חגג צמד ראשון בצרפת עם שער מקרוב בדקה ה-43 ומבצע אישי בדקה ה-53. ממפיס גם "בישל" את השער העצמי של איבן בדקה ה-74, וארבע דקות לאחר מכן הצטרף אלכסנדר לקאזט, שהיתל פעמיים בשני מגנים ושלח כדור מסובב לחיבורים. שער מספר 22 של לקאזט בליגה העונה ו-12 ב-2017. מאז פתיחת העונה שעברה, יש לו 50 שערים בכל המסגרות. מתיו ולבואנה חתם עם הקפצה בתוספת הזמן וליון פתחה שוב פער של ארבע נקודות בקרב על המקום הרביעי.

סנט אטיין - קון 1:0
לקון: רוני רודלן (32)

ממפיס דפאי שחקן ליון. AP
מתחיל להשתחרר. ממפיס דפאי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully