וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשלושער של ולאד מוראר: "בית"ר ירושלים השפילה אותו"

החלוץ שהצטרף לבית"ר לפני שנה וחצי ושוחרר, מככב בליגה הרומנית אצל גאורג'ה חאג'י ובשבת כבש 3 שערים ובישל. במולדתו כתבו: "הקבוצה הישראלית לא שילמה ולא נתנה לו להתאמן"

אתר רשמי

המחזור ה-25 בליגה הרומנית עדיין לא נגמר, אבל כוכב המחזור כבר הוכתר: ולאד מוראר, החלוץ הרומני שחתם בבית"ר ירושלים לפני שנה וחצי בקול תרועה רמה, אבל שוחרר אחרי זמן קצר. מוראר הבקיע אתמול (שבת) שלושער בתוך 19 דקות, הוסיף בישול וקבוצתו ויטורול הביסה את פולי טימישוארה 0:5 והגדילה את הפער שלה בפסגה ל-6 נקודות לפחות זמנית.

מאמנו של מוראר הוא לא אחר מגדול כדורגלני רומניה בכל הזמנים, גאורגה חאג'י, שהוא גם הבעלים של המועדון. בסיום המשחק אתמול הוא אמר: "אני שמח בשביל מוראר, כבר אמרתי שהוא שחקן כשרוני. עד עכשיו הוא לא נוצל כראוי".

בתקשורת הרומנית עסקו במוראר בהרחבה ובאחד מהאתרים כתבו: "לפני שנה וחצי מוראר הגיע לבית"ר ירושלים תמורת 80 אלף יורו. אבל הוא הושפל על ידי המועדון וקלוז' מעולם לא קיבלה את הכסף עבורו. מוראר לא קיבל שכר וכלל לא שותף על ידי הישראלים, שטענו שהוא סובל מפציעה. הוא טס לרומניה ושילם מכיסו על בדיקות רפואיות. הוכח שהוא כשיר, אבל כשחזר לישראל, בבית"ר ירושלים סירבו לאפשר לו להתאמן עם הקבוצה ועשו הכול כדי לגרום לו לעזוב. לבסוף החוזה שלו בוטל".

מאז שחזר מבית"ר ירושלים, הקריירה של מוראר עלתה על המסלול הנכון. הוא חתם בראפיד בוקרשט הגדולה שהידרדרה לליגת המשנה וכבש 9 שערים ב-15 משחקים. בקיץ עבר לטרגו מורש ובחצי העונה הראשונה מצא את הרשת 4 פעמים. אלא שהאחרונה נמצאת בקשיים כלכליים ובינואר הוא עבר לוויטורול של חאג'י. בסך הכול כבש העונה 7 שערים ב-17 משחקים וכעת מדברים על כך שיימכר לקבוצה אירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully