וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני פאקיאו ואמיר קאן ייפגשו בזירה ב-23 באפריל

בשורה נפלאה לחובבי האגרוף: המתאגרף הפיליפיני האגדי והמדליסט האולימפי מאתונה, יילחמו זה בזה בעוד כחודשיים על חגורת האליפות של WBO, לאחר שמעריציו של פאקיאו בחרו את הקרב בטוויטר: "זה מה שהם רצו". ווילדר ניצח את וושינגטון ושמר על התואר

חובבי האגרוף זכו הבוקר (ראשון) לבשורה נפלאה: אחד המתאגרפים האהובים והטובים של העידן הנוכחי, הפיליפיני מני פאקיאו בן ה-38, ייכנס לזירה פעם נוספת כשיפגוש באחד המתאגרפים המובילים בעולם כיום, אמיר קאן הבריטי בן ה-30, ב-23 באפריל השנה, על חגורת האליפות במשקל מעורב (67.5 קילו) מטעם WBO. הקרב נקבע לאחר שמעריציו של פאקיאו בחרו באמצעות הטוויטר בקאן כיריב הבא של אלילם. "זה מה שהמעריצים רצו", אמר פאקיאו לאחר ההודעה על קיום הקרב.

פאקיאו, כזכור, הודיעה על פרישה מאגרוף באפריל שנה שעברה, אך חזר כדי לזכות בחגורה במשקל מעורב כשגבר על ג'סי ורגאס בנובמבר. במאי 2015 הוא לקח חלק בקרב המאה מול פלויד מייוות'ר, שניצח אותו בהחלטת שופטים. המאזן של המתאגרף הפיליפיני האהוב עומד על 59 ניצחונות (38 בנוקאאוט) לעומת שישה הפסדים.

קאן התפרסם ב-2004 כשזכה במדליית כסף באולימפיאדת אתונה. הקרב האחרון שלו היה לפני כשנה, במאי 2016, כשהפסיד בנוקאאוט בסיבוב השישי לקאנלו אלבארס המקסיקני. הוא מחזיק במאזן מרשים למדי של 31 ניצחונות מול ארבעה הפסדים.

אלוף העולם, דנוטאי ווילדר, שמר על חגורת האליפות מטעם WBC במשקל כבד לאחר שניצח את ג'רלד וושינגטון בנוקאאוט בסיבוב החמישי והעלה את מאזנו ל-0:38 מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully