וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: פטריק ריצ'רד ייעדר 6-8 שבועות בגלל קרע בשריר

26.2.2017 / 10:00

האמריקאי נפצע בהפסד להפועל ירושלים וסובל מקרע מלא בשריר התאומים. מאליק ווינס: "אין תירוצים, שיחקנו כדורסל רע במחצית הראשונה". במועדון יעשו מאמץ כדי לצרף שחקן זר

one

חוסר היציבות שמאפיין את העונה הנוכחית של מכבי ראשון לציון המשיך גם אמש (שבת) כשהכתומים הפסידו בבית 82:68 להפועל ירושלים. ראשון לציון קלעה 21 נקודות במחצית הראשונה, הכי מעט שקבוצה קלעה במחצית כלשהי העונה בליגה, ופיגרה כבר ב-23 הפרש במהלך המחצית השנייה, לפני שקאמבק מרשים העלה אותה ליתרון נקודה בתחילת הרבע האחרון. דווקא בשלב הזה שוב נעצרו הכתומים וראו את ירושלים יוצאים עם הניצחון.

אם ההפסד לא הספיק, היום התברר שפטריק ריצ'רד ייעדר 6-8 שבועות. ריצ'רד נפגע בדקת הסיום והבדיקה שעברה, העלתה שהוא סובל מקרע מלא בשריר התאומים. אבי בן שימול, ששותף במשחק, סובל מדורבן, ולמרות שניסה לשחק התלונן על כאבים ולא יכול היה לקבל דקות רבות מאריק שיבק.

במחצית נראו אנשי המועדון בהלם מהיכולת של השחקנים, אך עם זאת, נשללה אפשרות של זעזוע מיידי. במועדון צפויים לנסות לצרף שחקן זר בעמדות הגארד בתקופה הקרובה, גם כדי לכסות על חסרונו של ריצ'רד וגם בשל הפציעה של בן שימול. בשלב זה הכוונה היא לצרף זר חמישי, כשבכל משחק יתלבשו ארבעה, כפי שהיה בתחילת העונה, ולא לשחרר את אחד השחקנים, בשל מכת הפציעות שעוברת על ראשון לציון.

"זה היה קצת מהכול. אפשר להאשים את המשחק בגרמניה, אבל אנחנו לא מחפשים תירצים, חפרנו לעצמנו בור נגד קבוצה נהדרת, אי אפשר לחפור בור נגד אף קבוצה, בטח לא נגד קבוצה כזאת", סיכם מאליק ווינס את ההפסד, "אין תירוצים, שיחקנו כדורסל רע במחצית הראשונה, הם התחילו חמים ולא הצלחנו לעצור אותם, ולא הצלחנו לצאת מההפרש הזה. צריך לשפר קצת יותר מכל דבר, אנחנו צריכים להיות מוכנים לפלייאוף. אנחנו לא מודאגים לגבי הפלייאוף כרגע, אנחנו לוקחים את זה משחק אחרי משחק ומנסים לנצח משחקים".

עוד בנושא

הפועל ירושלים ניצחה 68:82 את מכבי ראשון לציון

שחקן מכבי ראשון לציון מאליק ווינס. ברני ארדוב
"חפרנו לעצמנו בור". ווינס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully