וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון לשחקני מכבי חיפה: "אל תיכנסו לחילופי האשמות. תבואו בטענות אליי"

26.2.2017 / 7:28

מאמן מכבי חיפה אסף את השחקנים בחדר ההלבשה. אחרי העימות עם האוהד, בסביבתו של עטר מגוננים: "כמה אפשר להסתמך עליו?". בוקולי נלקח לשיחה אישית עם לוזון, נגרע מהספסל ועשוי לחזור למחלקת הסקאוטינג

אדריאן הרבשטיין

1. שחר שוחח עם לוזון, המאמן שוחח עם השחקנים

יעקב שחר נכנס אתמול לחדר ההלבשה ופני השחקנים היו נפולות. הם חששו מאוד מהתגובה שלו. אבל שחר פנה הצדה, נכנס לחדר של גיא לוזון ושוחח עימו על המשחק. שחר מינה מאמן שלישי העונה והוא מבין שהבעיה שלו היא השחקנים. "כששחר נכנס פנימה, כל אחד שהיה בחדר היה בטוח שהוא יגיד לשחקנים מה הוא חושב עליהם. אבל מה זה עוזר? גם כשהוא אמר מה הוא חושב הם המשיכו לזלזל", אמר לנו גורם במועדון אתמול.

שחר לא דיבר, אבל מי שכן דיבר היה גיא לוזון. אחרי שלקח אוויר, הוא פנה לשחקנים וביקש לא להאשים אותם. הטקטיקה הזאת, שהייתה נהוגה גם בתחילת הקדנציות של רנה מולנסטיין ואריק בנאדו, לא תמיד הצליחה. לוזון, שבדרך כלל אומר בדיוק מה הוא חושב, ביקש מהשחקנים לא להיכנס לחילופי האשמות. "אנחנו צריכים להיות ביחד, שחקנים צריכים להיות יחד בתקופות קשות", אמר להם. "אל תיכנסו לחילופי האשמות. אם אתם רוצים להאשים מישהו, תבואו בטענות אליי".

עוד בנושא:
הפלייאוף העליון מתרחק? מכבי חיפה הפסידה 1:0 לאשדוד בבית
בסיום המשחק: גיא לוזון הודה בטעות, אלירן עטר התעמת עם אוהד
געגועים לקרית אליעזר: על הקללה האיזוטרית של מכבי חיפה

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוצה שיפנו הכל אליו. לוזון/אדריאן הרבשטיין

2. "אתה מנסה לשים את האצבע על הבעיה, ולא מצליח"

לא ברור מה צעק האוהד לאלירן עטר בסיום, סביר להניח שאם החלוץ הסתיר את הפה הוא בוודאי סינן כמה מילים לא יפות, אבל בדבר אחד החלוץ בטוח צודק: הוא השחקן האחרון במכבי חיפה שאפשר לבוא אליו בטענות. עטר אולי לא עושה מספיק הגנה, אבל אתמול הוא היה השחקן היצירתי היחיד בהתקפה של מכבי חיפה. חלק מהאוהדים, מתברר, עדיין מאשימים את עטר שהראש שלו נמצא במכבי תל אביב. "הראש של אלירן הוא רק במכבי חיפה, והוא אמר את זה בעבר. הוא פשוט מתוסכל מהמצב. כמה קבוצה יכולה להסתמך על פעולות אישיות של שחקן בודד?", גונן אחד מחבריו.

לעומת עטר, מי שספג לא מעט אש מהאוהדים בסיום הוא הבלם הולמאר אייולפסון. רק בשבוע שעבר טענו בקבוצה כי "אם הבלם לא נמצא בכושר מלא, אין טעם שיפתח בהרכב". אתמול, אייולפסון שעלה לקבוצה כמעט מיליון יורו ושכר לא רע בחוזה לארבע וחצי שנים, שוב נראה כמו שחקן שלא התחבר לקבוצה. במכבי חיפה היה מי שסיפר השבוע שבניגוד למה שנטען בעבר, האיסלנדי לא ממש מהיר. במכבי חיפה היה מי שהסביר שהטעות נובעת מכך שהוא תופקד בעבר כמגן. לפחות על פי המדדים באימונים, דקל קינן לא פחות מהיר ממנו.

אייולפסון הוא כמובן לא האשם העיקרי במצב של מכבי חיפה. האצבע המאשימה מגיעה כמעט לכל כיוון אפשרי, כולל רועי קהת, אחד משיאני השכר בקבוצה שעד עכשיו לא מספק את היכולת שמצפים ממנו. "אתה מנסה לשים את האצבע על משהו, להבין מה קורה בקבוצה הזאת, אבל לא מצליח ואולי זאת הבעיה. אין משהו ספציפי. לא שחקן, לא חוליית מסוימת. שום דבר לא עובד. חמש שנים עברו, וקשה לשים את האצבע", אמר גורם בקבוצה אתמול. "אתה רואה ילד כמו קינדה עושה סחרחורת לשחקנים שלנו ומבין שיש כאן בעיה עמוקה. מה שבטוח, זה שלקראת העונה הבאה נצטרך למצוא פתרון לעניין הזה. העונה הזאת כמעט אבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הראש שלו רק במכבי חיפה". עטר/אדריאן הרבשטיין

3. השיחה בארבע עיניים שתשפיע על עתידו של בוקולי

סיפור מעניין מתרחש בשבוע האחרון מאחורי הקלעים במכבי חיפה, ושיאו התרחש במשחק אתמול – כשגוסטבו בוקולי לא ישב על הספסל של הקבוצה. לפני המשחק אתמול לקח גיא לוזון את בוקולי לשיחה אישית, במהלכה הודיע לו כי החליט לגרוע אותו מהצוות שיושב על הספסל והחליט לשים במקומו את מאמן הכושר אורי הראל. בוקולי לא נעלב, אבל עושה רושם כי לאחר תקופה ארוכה על הספסל של מכבי חיפה, לא נראה אותו העונה הרבה ליד לוזון.

ככל הידוע, במועדון דוחפים לכך שבוקולי יחזור לעבוד במחלקת הסקאוטינג ויפסיק לשמש כעוזר מאמן. בסביבתו של שחקן העבר סיפרו אתמול: "בוקולי הגיע לתפקיד הזה בעל כורחו. הוא לא חשב להיות עוזר מאמן, אבל בתקופת רוני לוי המאמן החליט שהוא רוצה אותו לידו וגוסטבו נענה. הוא לא כועס על אף אחד". אחרי השיחה אתמול עם לוזון, בוקולי בחר לראות את המשחק מהיציע. כרגע, הוחלט שהראל שאמון על נושא הכושר הגופני יסייע ללוזון. שלמה ישינובסקי, איש אמונו של גיא לוזון, עובד מכבי פתח תקוה לשעבר שעבד בהפועל תל אביב העונה במשרה חלקית, יגיע לחלק מהאימונים וייתכן שבעונה הבאה יהיה עובד קבוע במועדון. לגבי בוקולי, נראה כי לאור עזיבתו הצפויה של תור כריסטיאן קרלסן (השיחה עם שחר תתקיים בימים הקרובים, ולאחריה ככל הנראה הצדדים יודיעו על פרידה) חיפה תצטרך אדם נוסף שיסייע לה באיתור שחקנים בעונה הבאה ללא קשר למנהל הספורטיבי שאמור להגיע. כפי שעשה בעבר, נראה כי בוקולי יתמקד גם באיתור שחקנים מליגות המשנה.

מה שבטוח, למכבי חיפה חסרים שחקנים כמוהו.

סקאוט במכבי חיפה, גוסטבו בוקולי. אדריאן הרבשטיין
יחזור לסקאוטינג? בוקולי/אדריאן הרבשטיין

4. גם הזרים כבר לא בטוחים בקבוצה

גם גיא לוזון טעה אתמול. בקבוצה הביעו פליאה לגבי ההרכב. לא כולם מבינים מה קמיל ואצק עשה בצד שמאל ומדוע הקבוצה עדיין לא מגלה שיפור. "ואצק עדיין לא התאקלם באמצע, אז בטח שאין לו מה לחפש באגף. כולם חשבו שעזמי יפתח, אבל בדקנו והבנו שהוא נמצא ב-80 אחוז מהיכולת שלו, ועדיין לא מוכן", הסבירו בקבוצה. במועדון כבר לא מבקשים זמן. הם יודעים שלוזון חייב לנצח את שני המשחקים שנותרו כדי שזו תתחרה בפלייאוף העליון. את המשחק הבא יראה סאן מנחם מהיציע. בקבוצה באו בסיום בטענות לצוות השופטים, שהחליט להרחיק את המגן לאחר עבירה על דולי מנגה. לטענתם, מנגה חבט בפניו של מנחם במחצית הראשונה, ללא תגובה של השופט.

ללא קשר לתפקוד שלו, במועדון לא בטוחים שואצק יישאר עונה נוספת בקבוצה. כרגע, מלבד גארי קגלמאכר ואייולפסון, למרות היכולת הבינונית שלו, אף זר לא בטוח בעונה הבאה. התלבטות קיימת לגבי אניס אלושי. במועדון ממתינים לתום העונה כדי להחליט האם לממש את האופציה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully