וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "זה לא היה נכון לשחק עם שלושה קשרים אחוריים"

25.2.2017 / 20:45

מאמן מכבי חיפה ניסה להסביר את המערך וההפסד לאשדוד: "זה היה אילוץ, ואצק היה צריך להיכנס לאמצע. תמיד אעמוד מאחורי השחקנים שלנו". בסיום המשחק: עימות בין עטר לאוהד הקבוצה

אדריאן הרבשטיין
רועי קהת שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
האכזבה נמשכת. שחקני מכבי חיפה בסיום/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה קיוו שהגעתו של גיא לוזון תפיח רוח חדשה במועדון, אבל הערב (שבת) הירוקים חזרו לסורם עם 1:0 ביתי מביך מול מ.ס אשדוד החלשה. אור אינברום כבש את שער הניצחון לרוני אוואט (67) אחרי שסאן מנחם הורחק (50) בצהוב שני מיותר אחרי הכשלה מאחור על דולי מנגה. בסיום המשחק אירע עימות בין אלירן עטר לאוהד הקבוצה. האוהד קילל, עטר הסתיר את פיו וסינן מספר מילים. למקום הגיע מנהל הקבוצה רפי אוסמו שהזיז את החלוץ לכיוון חדרי ההלבשה.

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הפסיד בבכורה הביתית. גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

גיא לוזון ניסה להסביר בסיום: "אני מסכים שהעניין של שלושה קשרים אחוריים במשחק כזה לא היה נכון. זה היה אילוץ. שחקני החלק הקדמי לא יכלו לפתוח מבחינה בריאותית. לא הייתה לי כוונה לעשות זאת, זה אילוץ. ואצק היה צריך להיכנס לאמצע, הוא לא שחקן קו. גם בהרכב הזה היינו צריכים להיראות יותר טוב. חיכיתי למחצית כדי להכניס קשר אחורי אבל לצערי קיבלנו אדום וזה טרף את הקלפים. בגול היינו טיפה נאיביים. להניע מאחור כדור כשאתה בחיסרון של שחקן זה לא נכון".

לוזון הוסיף: "אני לא חושב שהיה כאן קרקס במחצית הראשונה, לאשדוד יש קישור טכני ובמחצית השניה הם הניעו כדור כשאנחנו בחיסרון מספרי. האדום היה מוקדם והייתה להם אפשרות להניע כדור. במחצית הראשונה ההרכב לא היה מאוזן וידעתי את זה מראש. אבל במצב הנוכחי לא הייתה אופציה אחרת. כל השחקנים שהיו על הספסל לא יכלו לפתוח. חיכיתי למחצית לאזן את ההרכב אבל לצערי עם ההרחקה נגמר הסיפור".

"סיכומים עושים בסוף. נותרו עוד שני משחקים. אני תמיד אעמוד אחרי השחקנים. לא אנמיך את השחקנים שלי. חושב עדיין שיש לנו שחקנים טובים ובטח נראה יותר טוב בשבוע הבא". על האדום של מנחם: "אני לא חושב שהאדום נבע מלחץ. זה חלק מהמשחק. הפעם זה קרה בצד שלנו. אני לא חושב כמועדון לעשות סיכומים. איולפסון, עזמי, דמארי ואלושי, כולם באו לא מליגה סדירה. רובם או כולם לא בכושר טוב".

"מה שקרה כאן בהרבה משחקים זה שהקבוצה הייתה חשופה מאחור, משאירה את שני הבלמים לבד. היום לא היינו חשופים. קשה להיות מרוצה כשמפסידים. מנחם אותי שהשחקנים השתדלו. לא נבכה ואין מה להאשים. אנחנו עם אותן נקודות כמו קרית שמונה. כדי לעלות לפלייאוף נצטרך לנצח את בית"ר בשבוע הבא. נתכונן כדי לנצח".

אלירן עטר/אדריאן הרבשטיין

רוני אוואט אמר בסיום: "כולי בוער מבפנים מרוב שהתחושה נפלאה. לא הרבה נתנו לנו צ'אנס. עשינו הכנה יוצאת מהכלל כל השבוע וצריך לתת קרדיט גם לרן. השחקנים ידעו את תכנית המשחק לפרטי פרטים. יש הרבה דברים טובים ומיוחדים בקבוצה הזו ואני שמח שהיום הכדור נכנס לנו. לנצח פה זה לא דבר פשוט ואני מאושר".

"אנחנו במלחמת קיום וצריך להבין את זה. ידענו שסדרת המשחקים הקרובה לא קלה וכל נקודה היא בונוס מבחינתנו. ברור שהניצחון הזה מוסיף לנו למוראל ונותן לנו ביטחון ואמונה בעצמנו. תמיד הייתה פה קבוצה טובה. כיף לחזור לעמוד על הקווים, אבל עוד שלושה משחקים רן יחזור לעמדה הזו. אמרתי לו שאני מקבל אותו בזרועות פתוחות, אני עובד של המועדון כבר 21 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully