וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "אם נמשיך להילחם כך כמו אריות יהיה לנו סיכוי"

25.2.2017 / 22:47

מאמן מכבי תל אביב אמר: "אנחנו חושבים רק על המשחק הבא ולא על באר שבע". יצחקי: "מתחילת העונה הרגשתי שאני בכושר טוב, גם כשלא שיחקתי. לכל מאמן יש את השיקולים שלו". יחזקאל מאוכזב

ברני ארדוב

מכבי תל אביב נצמדה הערב (שבת), לפחות זמנית, להפועל באר שבע בפסגת טבלת ליגת העל אחרי ניצחון 0:2 על בני יהודה. ברק יצחקי (10) ו-וידאר קיארטנסון (92, שער 15 בליגה העונה) כבשו לצהובים, ששלטו לחלוטין במשחק אך לא היו חדים מספיק. הזהובים ממשיכים להיות מסובכים בתחתית ורחוקים רק ארבע נקודות מהקו האדום.

מאמן מכבי תל אביב, ליטו וידיגאל, אמר בסיום: "אנחנו מכבדים את כל הקבוצות, אבל אני חושב על הקבוצה שלי. היה לנו משחק מאוד קשה, נאלצנו לעבוד הרבה כדי למצוא שטחים אבל אני מאוד שמח על הניצחון כי הקהל שלנו היה מדהים. הם דחפו את הקבוצה וגרמנו לנו לשחק טוב יותר וחזק. אנחנו צריכים אותם גם במשחקים הבאים".

על סגירת הפער מבאר שבע אמר המאמן: "הדבר הכי חשוב הוא שעשינו את העבודה שלנו. אמרתי לשחקנים שלי שאנחנו צריכים לנצח את המשחקים שלנו ואז נראה. אנחנו חושבים רק על המשחק הבא ולא על באר שבע. אם נמשיך להילחם כך כמו אריות יהיה לנו סיכוי. אם נעבוד ביחד ונשחק טוב כקבוצה אז השחקנים יבואו לידי ביטוי".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את בני יהודה

וידאר קיארטנסון מכבי תל אביב חוגג עם יוסי בניון. ברני ארדוב
לא עוצר. קיארטנסון מקבל אהבה מבניון/ברני ארדוב

ברק יצחקי הוסיף: "היה חשוב לנצח כי אנחנו משחקים היום ובאר שבע בשני. אבל הכי חשוב שאנחנו נסתכל רק על עצמנו ונעשה את העבודה שלנו. אנחנו צריכים רק להתמקד באיך אנחנו משחקים טוב ואיך אנחנו עושים נקודות. מתחילת העונה הרגשתי שאני בכושר טוב, גם כשלא שיחקתי. לכל מאמן יש את השיקולים שלו ואני אף פעם לא בא בטענות למאמן".

בצד המפסיד, ניסן יחזקאל היה מאוכזב: "כל השבוע דיברו מי יעמוד בשער ואני לא זוכר מי היה השוער שלנו כי הוא לא נגע בכדור במחצית השנייה. תפסנו את מכבי תל אביב במשחק גרוע וזה חבל. לא מסכים ששיחקנו הגנתי, שיחקנו עם שחקני כנף שהיו צריכים לצאת קדימה ולא יצאו. מאכזב מאוד שספגנו שער מהבעיטה הראשונה שלהם במשחק. אני מאוכזב מהתוצאה כי היינו יכולים להוציא יותר. אנחנו מתחילים את הפלייאוף התחתון שלנו כבר בשבת. רצינו מאוד להוציא פה נקודות, אבל ממשיכים הלאה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully