וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלינה סביטולינה זכתה בדובאי ותיכנס לטופ 10 העולמי

האוקראינית ניצחה 4:6, 2:6 את קרוליין ווזניאקי, זכתה בתואר השישי בקריירה שלה והראשון מסבב הפרמייר. סביטולינה בת ה-22תיכנס לראשונה בקריירה שלה אל עשר המדורגות הראשונות בעולם

אלינה סביטולינה טניסאית אוקראינית. GettyImages
הישג גדול. סביטולינה/GettyImages

אלינה סביטולינה האוקראינית, המדורגת 13 בעולם, זכתה הערב (שבת) בתואר השישי בקריירה שלה והשני השנה אחרי שזכתה רק בתחילת החודש בטורניר טייוואן. סביטולינה עשתה את זה בצורה מרשימה מאוד עם זכייה בטורניר מסבב הפרמייר בדובאי אחרי 4:6, 2:6 מול קרוליין ווזניאקי (15 בעולם) שהפסידה גם בגמר בדוחא וגם בדובאי.

בנוסף לזכייה בתואר היוקרתי, סביטולינה גם תיכנס לטופ 10 העולמי בדירוג החדש שיתפרסם ביום שני. זו הפעם הראשונה בקריירה שלה שהיא תהיה בין עשר הראשונות בדירוג העולמי. זו הפעם הראשונה בה סביטולינה זוכה בטורניר מסבב הפרמייר אחרי שבעבר זכתה בחמישה תארים מסבב האינטרנשיונל הנמוך יותר. אחרי הזכייה בטורניר טייוואן ושני ניצחונות בגביע הפדרציה מול אוסטרליה, סביטולינה עכשיו ברצף של 12 ניצחונות.

סביטולינה אמרה אחרי המשחק: "זה מיוחד מאוד בשבילי לזכות בטורניר כזה. שיחקתי טניס מדהים השבוע ואני שמחה מאוד שזה קרה בדובאי. זו הזכייה הראשונה שלי בטורניר כל כך גדול וזה מיוחד מאוד". סביטולינה, שתהפוך לטניסאית ה-120 שרושמת בכורה בטופ 10 העולמי מאז תחילת הדירוג העולמי ב-3 בנובמבר 1975 ועל כך היא אמרה: "חלמתי להיות בטופ 10 כל חיי. זו הרגשה מדהימה להיות בין 10 הטניסאיות הטובות בעולם ולעשות את זה עם זכייה בטורניר. אני מתרגשת מאוד עם איך שהשנה הזו מתקדמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully