וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 ימים אחרי "פאי-גייט": שוער סאטון נפצע, מגן ימני נכנס לשער

במשחק הראשון של הקבוצה מהליגה ה-5 אחרי הפרשה שהסעירה את הממלכה וגרמה לעזיבתו של ויין שואו המגודל, שאכל על הספסל מול ארסנל, סאטון נתקעה בלי שוער. הרשת הגיבה בשעשוע

שוער סאטון יונייטד ויין שואו אוכל פאי. טוויטר, צילום מסך
שואו אוכל על הספסל/צילום מסך, טוויטר

אנגליה כולה סערה ביום שלישי החולף, יממה לאחר משחק שמינית גמר הגביע בין סאטון לארסנל בו ניצחו התותחנים 0:2.

הסערה התחוללה סביב השוער המחליף של הקבוצה מהליגה החמישית, ויין שואו. עוד לפני המשחק, השוער עצום המימדים בן ה-46 הפך לדמות קאלט בקבוצה הצנועה. שעות לפני שריקת הפתיחה, הוא נראה מכסח את הדשא ושואב את אזור הספסלים באצטדיון הצנוע של סאטון ובמחצית המשחק צצו תמונות שלו מבלה עם אוהדים בפאב של האצטדיון.

אלא שאת עיקר העניין משכה התמונה של שואו בולס פאי על הספסל במהלך המשחק. תחילה נדמה היה שמדובר במקרה תמים ומשעשע ותו לא, אך במהרה צצו דיווחים לפיהם השוער קיבל כסף מסוכנות הימורים, שהציבה הימור על כך שהוא יאכל משהו על הספסל במהלך המשחק. שואו הכחיש, אך עוד באותו יום הודיע כי הוא עוזב את סאטון, אשר ראשיה כעסו מאוד על האירוע.

היום (שבת), הדברים קיבלו תפנית לא צפויה. סאטון, הממוקמת 17 בליגה החמישית, יצאה למשחק חוץ אצל טורקי, המדורגת מקום אחד מתחתיה. בדקה ה-15, השוער הראשון של סאטון, רוס וורנר, נפצע ובאין שוער מחליף על הספסל, הקבוצה נאלצה להכניס את המגן הימני שלה, סימון דאונר, אל בין הקורות.

התגובות באנגליה וברחבי העולם, לא איחרו לבוא כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully