וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י דונארומה בן 18: "שוער כמוהו מגיע פעם ב-40 שנה"

באיטליה חוגגים עם ילד הפלא של מילאן. שוער העבר גובאני גאלי מתמוגג: "הוא באותה קטגוריה עם דינו זוף ובופון". דונארומה: "מתעסק יותר ברישיון הנהיגה שלי מבחוזה החדש"

שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
העתיד כבר כאן. דונארומה/GettyImages

באיטליה חוגגים היום (שבת) את יום הולדתו ה-18 של שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה. ילד הפלא ירשום מחר את הופעתו ה-60 בקבוצה הבוגרת של הרוסונרי במשחק מול ססואלו, ולכל ברור שלא מדובר בשוער העתיד של המדינה, כי אם בשוער ההווה.

"הוא תופעה", אמר שוער מילאן לשעבר ג'ובאני גאלי, שרשם 19 הופעות בסקוואדרה אזורי בשנות השמונים. "שוערים כמוהו מגיעים כל 30-40 שנה. באיטליה הייתי שם אותו באותה קטגוריה עם דינו זוף וג'יג'י בופון. עכשיו יש לנו את דונארומה. אני מקווה שהוא יגיע לאן שזוף ובופון הגיעו, שניהם זכו במונדיאל ונחשבים לסמלים של הכדורגל האיטלקי ברחבי העולם. אני מקווה שגם הוא יזכה להניף את הגביע".

דונארומה עצמו ממשיך לדבר בכל הזדמנות על בופון. "הוא מיוחד", אמר, "זכיתי להכיר אדם מופלא בנבחרת. הוא באמת עוזר לי המון. בהתחלה נלחצתי כשזומנתי לנבחרת, אבל כבר בהתחלה כולם צחקו איתי. אני מקווה להיות על המגרש בגיל של בופון, מקווה שזה יקרה בחולצה של מילאן. לשחק ברוסונרי זה חלום שהתגשם. אני מקווה שאוכל להיות קפטן מתישהו, אולי עוד 10 שנים, כי כרגע יש אחרים שיותר מגיע להם".

חוזהו של ילד הפלא יפוג בקיץ 2018, אז הוא צפוי להעלאה גדולה במשכורת - מ-200 אלף יורו לעונה, ל-5 מיליון. "הסוכן שלי חושב על זה ואני בטוח שלא יהיו בעיות", אמר דונארומה. "אני חושב יותר על רישיון הנהיגה שלי מאשר על החוזה. החיים שלי השתנו לגמרי ואני מרוצה מאוד. הקרבתי הרבה כדי להגיע לפסגה אבל עדיין לא הגעתי אליה, עדיין לא עשיתי כלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully