וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "סרחיו יול היה אדיר, אין מה לעשות מולו"

מאמן דרושאפקה נותר חסר תשובות אל מול ההצגה של שחקן ריאל מדריד, שקלע 19 נקודות ברבע הראשון: "הוא היה יוצא מהכלל, זה היה ערב מיוחד". כוכב הבלאנקוס הודה: "לא זוכר עוד רבע כזה"

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
הפלייאוף מתרחק? בלאט/GettyImages

דרושאפקה הובסה אמש (שישי) 101:83 בידי ריאל מדריד ואם ההצלבה של היורוליג היתה מתחילה היום, כי היתה בחוץ. הקבוצה של דיוויד בלאט מדורגת במקום התשיעי עם מאזן 12:11 וניצחון אחד פחות מבאסקוניה ואנאדולו אפס שמקדימות אותה. עד תום העונה הסדירה נותרו לדרושאפקה מספר משחקים קשים (פנאתינייקוס, אולימפיאקוס, צסק"א מוסקבה, הכוכב האדום), לצד משחקים נוחים יותר (ברצלונה, גלאטסראיי, באמברג).

לבלאט ולשחקניו לא היו תשובות לסרחיו יול, שהפציץ 19 מ-26 הנקודות שלו כבר ברבע הראשון. "הוא היה יוצא מהכלל, לא בפעם הראשונה בקריירה שלו, אבל אין ספק שהיה לו ערב מיוחד", הודה הישראלי. "אפשר לנסות להוציא ממנו את הכדור, אבל גם החברים שלו קלעו מצוין וזו בעיה. הוא שיחק אדיר ואין מה לעשות מולו כשהוא ככה".

בלאט הוסיף: "כשקבוצה קולעת כל כך טוב, קשה לנצח אותה. לא שמרנו טוב ברבע הראשון ושמנו את עצמנו בבור גדול. אני מנומס, אז לא אגיד מילה קשה על איך ששיחקנו, אבל אני מרגיש רע".

יול עצמו, שהניף לפני מספר ימים את הגביע הספרדי, הצטנע בסיום: "זה היה ערב טוב. הדבר החשוב הוא שהתחלנו חזק, כי לפעמים, אחרי שאתה זוכה בגביע אתה נרגע. אני לא זוכר שהיה לי רבע ראשון כזה, זה מהימים האלה שהכל עובד בהתחלה ונותן לך ביטחון".

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. GettyImages
ממשיך בעונתו הנהדרת. יול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully