וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תממש את האופציה על אריק סאבו

24.2.2017 / 10:12

במועדון מרוצים מהיכולת של הסלובקי, שהביע רצון להישאר בשנים הקרובות. אם איינבינדר יחתום בקבוצה אחרת, בית"ר ירושלים תנסה לצרף את אזולאי. אודל או אביסידריס עשויים לפתוח בדוחא: "אסור להפסיד שם"

ברני ארדוב

בווידאו: הפרק הראשון של סדרת הדוקו "מינוס 9"

בבית"ר ירושלים התקבלה החלטה לממש את האופציה על הקשר הסלובקי, אריק סאבו, והוא יישאר במועדון עונה נוספת. סאבו, שבקיץ לא רצה להגיע על אף שחתם על חוזה, מפגין יכולת גבוהה לאחרונה וגם התאקלם מצויין. לאחרונה הוא שוחח עם ראשי המועדון ואמר להם: "מה שהיה בקיץ היסטוריה, טוב לי כאן ואני רוצה להישאר, אולי אפילו מעבר לעונה הבאה".

בניגוד לסאבו, במועדון מודאגים מכל הקשור לדן איינבינדר. בבית"ר ירושלים יודעים שהשחקן מחזיק בהצעות ממכבי חיפה ומהפועל באר שבע לשלוש שנים, כך שקשה מאוד יהיה להשאירו. הבעלים אלי טביב אמור לשבת עם הקשר עם חזרתו מחו"ל. אם איינבינדר יחתום במקום אחר, הקבוצה תנסה לצרף בקיץ את שלומי אזולאי.

עוד בנושא

שרון מימר: "המטרה היא אירופה. לא מופתע מהיכולת של שכטר"
שלושה אוהדי בית"ר ירושלים נעצרו בחשד לתקיפת בני מיעוטים
אנטואן קונט התלונן על גזענות, איתי שכטר: "אני חוזר לעצמי"

שלומי אביסדריס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יעלה ב-11? אביסדריס/ברני ארדוב

לקראת המשחק בדוחא ביום ראשון, בבית"ר ירושלים שוקלים שלא לפתוח עם איתי שכטר על מנת שיזכה למנוחה. במקרה כזה שלומי אביסידריס או ז'והאן אודל עשויים להחליפו. דוד קלטינס ייעדר מהמשחק עקב הכרטיס האדום שספג נגד הפועל תל אביב. סאבו ייעדר ממשחק הגביע נגד עירוני קרית שמונה בשל חמישה כרטיסים צהובים.

במועדון מודעים לאווירה שצפויה ביום א' בדוחא כאשר האצטדיון צפוי להיות מלא ב-7,000 מקומיים. שחקנים בקבוצה אמרו כי "מעבר לכל מה שהולך בין הקהלים, המשחק הזה הוא משמעותי מאוד לכניסה לפלייאוף ואי אפשר להוריד רגל מהגז למרות שיש גביע באמצע השבוע. בכל מקרה אסור להפסיד שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully