וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי מתוסכל: "אני פשוט לא מצליח להיכנס לקצב". דייויס: "זה סיוט"

הישראלי עלול לחזור רק לקראת סיום העונה בשל הפציעה: "מקווה שאחזור מוקדם מהצפוי". חבריו לקבוצה מאוכזבים (קאזינס: "קשה לראות את חבר שלך ככה"), ובארה"ב מנתחים: "יהיה מטופש לחתוך אותו"

ברני ארדוב

צפו: סדרת הדוקו שמלווה את מסע ההישארות של הפועל לת אביב, פרק 1

העונה הקשה של עומרי כספי נמשכת. אחרי שסבל מירידה משמעותית בדקות המשחק תחת דייב ייגר בסקרמנטו וספג פציעה בקרסול שם, הישראלי הראשון ב-NBA נחל הלילה (בין חמישי לשישי) אכזבה נוספת, כששבר את הבוהן ברגל ימין, החזקה שלו, במשחקו הראשון במדי ניו אורלינס (הפסד 129:99 ליוסטון). כספי, שחזר זה עתה מהפציעה שהשביתה למשך שלושה שבועות בסקרמנטו, הציג יכולת טובה למדי בבכורה במדים החדשים וסיים עם 12 נקודות (5 מ-9 מהשדה, 2 מ-4 מחוץ לקשת) ושני ריבאונדים ב-24 דקות, אבל במהלך המשחק נפגע באצבע אחרי היתקלות באריק גורדון מהרוקטס. כספי המשיך לשחק, אבל נבדק בסיום והתברר כי מדובר בשבר שישבית אותו בין ארבעה לשישה שבועות.

"זה פשוט מבאס", אמר כספי מאוכזב בסיום. "אני לא מצליח להיכנס לקצב העונה, אבל זה מה שקרה ואין מה לעשות עם זה. אני מקווה שאתאושש מהר יותר ממה שמעריכים ואשחק העונה". כספי סיפר ש"הסתכלתי על הבוהן שלי אחרי שנתקעתי באריק, ומיד ראיתי שהיא נפוחה. המשכתי לשחק ואמרתי לעצמי שנפענח במה מדובר מאוחר יותר. לצערי, התברר שזאת פציעה".

שחקני ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס, דמרקוס קאזינס. AP
"בטח כספי הכי מבואס". דייויס עם קאזינס/AP

מדובר במכה לא פשוטה עבור כספי: העונה מסתיימת בעוד שישה שבועות וחצי, כך שאם יחזור לשחק העונה, זה ככל הנראה יהיה רק לכמה משחקים בודדים (זאת בתנאי שהפליקנס לא יעפילו לפלייאוף). בנוסף לכל, חוזהו מסתיים בסוף העונה והוא לא יוכל למנף את סיום העונה בפליקנס כדי להרשים ולקבל חוזה משודרג, כפי שקיווה לעשות.

"זה כל כך מצער לראות שחבר שלך פשוט לא יכול להיכנס לקצב, לא יכול להרגיש נינוח ופשוט לשחק. אני מקווה שזאת פציעה קלה, אנחנו נצטרך למצוא דרך להחזיר אותו לפרקט כי אנחנו בהחלט זקוקים לו", אמר חברו הטוב של כספי דמרקוס קאזינס, שבארצות הברית היה זה שכמובן קיבל את מרבית הכותרות, אחרי שהופעת הבכורה שלו בפליקנס הסתיימה עם 27 נקודות, 14 ריבאונדים, 5 חטיפות, 5 אסיסטים ו-4 חסימות.

גם אנתוני דייויס התייחס לפציעה של כספי בסיום ואמר ש"זה קשה. הוא קלעי מצוין וגם היום הוא קלע טוב מאוד. הוא רק הגיע וכבר נפצע, וממילא חזר מפציעה אחרת, ככה שזה בטח הרבה יותר קשה ובטח בשבילו זה סיוט. נחכה לו עד שיחזור, אבל בינתיים שחקנים אחרים יצטרכו להתעלות".

מאמן ניו אורלינס פליקנס אלווין ג'נטרי. AP
לפני המשחק הוא היה אופטימי. ג'נטרי/AP

המאמן אלווין ג'נטרי, שמסתמן כמי שדי מחזיק מכספי, התייחס עוד לפני המשחק והפציעה המצערת למעמדו בקבוצה. "רציתי לוודא שכולם יודעים שעומרי לא סתם שחקן שהתווסף לטרייד במקרה. הוא שחקן שדיברנו איתו באמצע העונה וניסינו להביא. הוא חותך מצוין לסל, ככה שעם יש שמירה כפולה על הגבוהים שלנו הוא יכול לעזור לנו מאוד. הוא קלעי שלשות טוב מאוד, אנחנו נרגשים שהחתמנו גם אותו, לא רק את דמרקוס".

על השאלה האם הדיווחים שכספי יתופקד גם בעמדת השוטינג גארד מפעם לפעם אמר ג'נטרי: "אני מניח שגם עומרי ישחק קצת בעמדה מספר 2. זה מה שיש לנו להציע כרגע בעמדה הזאת".

אחרי המשחק אמר ג'נטרי ש"הפציעה של עומרי מצערת מאוד כי הוא היה טוב מאוד, ויש לו חלק חשוב בקבוצה שלנו".

seperator

בארצות הברית מגיבים לפציעה

ברשת CBS כתבו כי "הפציעה של כספי מאכזבת מאוד עבור הפליקנס, שקיוו להשתמש ביכולת הקליעה שלו מבחוץ. הוא היה יכול לעזור מאוד להתקפה של אלווין ג'נטרי, אבל עכשיו יצטרכו להסתדר בלעדיו. בכל מקרה כספי לא ייחתך כי החוזה שלו מסתיים בסוף העונה, ואם הפליקנס יגיעו לפלייאוף הם יצטרכו עוד עומק מהספסל".

האצבע השבורה של כספי תקשה מאוד על ההתחלה של בוגי בפליקנס. הקבוצה הולכת להיות עכשיו מאוד מאותגרת-קליעה"

"כספי בחוץ לארבעה עד שישה שבועות. החוזה שלו מסתיים, אבל לניו אורלינס יש עליו זכויות בירד, כך שיהיה מטופש לחתוך אותו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully