וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מודים: "תחושה מוזרה". בגאצקיס מרוצה משגב ולנדסברג

24.2.2017 / 7:37

הצהובים לא מתרגלים למשחקי חסרי משמעות, כשהעונת היורוליג כבר גמורה: "השחקנים מבינים שזה לא יימשך". המאמן שמח מרוח הלחימה ומהתפוקה של שחקני הספסל: "שגב גדל להיות מקצוען"

שחקן מכבי תל אביב ויקטור ראד מול שחקן צסק"א מוסקבה ג'ואל פרילנד. GettyImages
קשה למצוא כוחות. דווין סמית'/GettyImages

כבר נראה היה שמכבי תל אביב נכנסת לרצף חיובי, אבל אמש (חמישי) הצהובים ספגו הפסד שני ברציפות השבוע, הפעם בתוצאה 93:81 על ידי צסק"א מוסקבה ברוסיה. זהו ההפסד ה-15 ב-23 משחקי יורוליג בעונה העגומה של הקבוצה, וכעת כמעט אפסו הסיכויים להעפיל לשלב הבא.

הצהובים העדיפו שלא לסכן את אנדרו גאודלוק, שסובל מכאבים בקרסול, ובקבוצה התייחסו לכך כאל נסיבות מקלות. "צסק"א קבוצה מרשימה ולנו יש המון פצועים. אנחנו תמיד רוצים לנצח, אבל פתחנו רע וגם נאנדו דה קולו היה מצוין", הודו במכבי. "כמובן שאנחנו אומרים לשחקנים להילחם, אבל נראה שהם מבינים שהעונה הזאת ביורוליג לא תימשך. התחושה היא בעיקר מוזרה לשחק כך", הוסיף גורם נוסף בקבוצה.

עוד בנושא:
צסק"א מוסקבה ניצחה 81:93 את מכבי תל אביב, 29 לדה קולו
בגאצקיס: "כשצסק"א לוקחת 18 ריב' התקפה, אין לך סיכוי"
הרצף השלילי של בגאצקיס ומכבי תל אביב: מאחורי הקלעים

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
עדיין מוצא סימנים חיוביים. בגאצקיס/GettyImages

איינארס בגאצקיס, שהצביע על ריבאונד ההגנה כאחת הבעיות העיקריות במשחק, סיכם :" פתחנו חלש וצסק"א קבוצה מאוד חכמה ומנוסה שניצלה זאת. עשינו כמה חילופים טובים, חיזקנו את ההגנה ונכנסנו לקצב התקפי ברבע שני נהדר. היו לא מעט חלקים במשחק שהיינו טובים, טובים מאוד, אבל אי אפשר לנצח עם כזו חולשה בריבאונד הגנה וגם ההחטאות הרבות מהעונשין פגעו בנו".

בגאצקיס הוסיף ש"אנחנו בסגל קצר ועייפים מלוח המשחקים הצפוף, זהו המשחק השלישי שלנו השבוע, אבל נלחמנו ונשארנו במשחק. מסרנו הרבה אסיסטים, הכדור עבר יפה בין הרבה ידיים וזה חשוב, ראינו את זה כבר בגמר הגביע, שאנחנו משחקים ביחד ותומכים זה בזה קורים לנו דברים טובים. סילבן עלה מהספסל והיה מצוין ונתן לנו המון אנרגיה ונקודות, וזה קריטי כאשר גאודלוק איננו. אני גם שמח מאוד בשביל איתי שגב, הוא גדל להיות מקצוען וגבר אמיתי. הוא מביא תשוקה ואנרגיה לפרקט, בהגנה הוא יכול לשמור על כל אחד וזורם יפה בהתקפה. אני מקווה שמילר ואלכסנדר יחזרו מהר ויוכלו לעזור מתחת לסלים, כי כרגע זה רק שגב ואייברסון וזה קשה".

ויקטור ראד, שקלע 14 נקודות, הוסיף: "ציפינו לקרב קשה וזה מה שקיבלנו. מאוד לא פשוט לשחק כאן מול צסק"א, שהיא באמת קבוצה נהדרת. אני חושב ששיחקנו טוב רוב המשחק, אבל זה לא הספיק לצערי. הם בעיקר חיסלו אותנו עם ריבאונד ההתקפה שלהם, היו התקפות שהיו להם ארבע וחמש זריקות, וכשאתה מגיע לסיטואציה כזו כמעט בלתי אפשרי לנצח. זו לדעתי היתה הבעיה העיקרית שלנו".

איתי שגב סיכם: "היינו קרובים רוב המשחק, אבל לא הצלחנו לעשות את האקסטרה כדי לקחת את היתרון. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה הסופית, אבל ננסה לקחת את הדברים החיוביים שעשינו לקראת שבוע של שני משחקי בית. אישית שמחתי מאד לתרום במשחק יורוליג ועוד מול קבוצה כמו צסק"א. אני נכנס יותר ויותר לקצב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. GettyImages
מקבל שבחים. שגב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully