וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר מזל לכספי: קלע 12 בבכורה בניו אורלינס, אך שבר את הבוהן

הישראלי קיבל 24 דקות במשחקו הראשון במדי הפליקנס שהסתיים בתבוסה 129:99 בידי יוסטון, אך נפצע ועלול להיעדר בין 4 ל-6 שבועות. 27 ו-14 ריבאונדים לקאזינס, לו וויליאמס נצץ בבכורה במדי הרוקטס

עומרי כספי, ניו אורלינס פליקנס. AP
הכי מתסכל שיש. כספי/AP

חוסר מזל לעומרי כספי: הישראלי רשם הלילה (בין חמישי לשישי) הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה ניו אורלינס, הובס 129:99 בידי יוסטון, וגרוע מכך: שבר את הבוהן והוא צפוי להיעדר בין 4 ל-6 שבועות. דמרקוס קאזינס רשם גם כן הופעת בכורה בפליקנס והציג יכולת התקפית טובה, אבל זה לא מנע מהם תבוסה.

אין ספק שעומרי כספי סובל העונה מחוסר מזל משווע, שכנראה רודף אותו גם לניו אורלינס. הישראלי הראשון ב-NBA קיבל מנת דקות מכובדת (24) וסיפק 12 נקודות (5 מ-9 מהשדה, 2 מ-4 מחוץ לקשת) ו-2 ריבאונדים, אבל זמן קצר לפני הסיום, כשהמשחק גמור ומוכרע כבר מזמן, ספג מכה בבוהן הימנית שלו ועל פי מאמנו אלווין ג'נטרי מדובר בשבר שיצריך התאוששות של 4 עד 6 שבועות, בשורה רעה במיוחד בהתחשב בזמן הקצר שנותר עד סיום העונה (שישה שבועות וחצי), אז יפוג חוזהו ויהפוך לשחקן חופשי. כאמור, הפתיחה של כספי נראתה מעודדת למדי: הוא עלה לפרקט כבר ברבע הראשון, צלף שלשה בניסיון הזריקה הראשון שלו אחרי אסיסט מדמרקוס קאזינס ומיד לאחר מכן רשם דאנק במתפרצת.

שחקני ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס, דמרקוס קאזינס. AP
איפה ההגנה? קאזינס ודייויס/AP

את יתר הנקודות שלו כספי השיג בגארבג' טיים, כשהמשחק כבר היה בשליטה מוחלטת של הרוקטס. דמרקוס קאזינס ואנתוני דייויס הראו ניצוצות התקפיים בעיקר: קאזינס סיים עם 27 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אנתוני דייויס תרם 29 ו-9 ריבאונדים, אבל ההגנה של הפליקנס פשוט לא עמדה בקצב של הרוקטס, ובעיקר לא בקצב של השחקן הטרי שלהם לו וויליאמס, שצורף בטרייד רק לפני יומיים וכבר כיכב עם 27 נקודות ב-25 דקות. ג'יימס הארדן סיים עם 13 נקודות בלבד ב-30 דקות, אך הוסיף 14 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully