וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני איינג': "קיבלנו הרבה הצעות, אף אחת לא טובה מספיק"

הג'נרל מנג'ר של בוסטון הסביר מדוע הסלטיקס לא עשו כלום בדדליין. מה אינדיאנה הציעה, מדוע עסקת רוביו-רוז נפלה ולאן מועדות פניהם של בוגוט ודרון וויליאמס? וגם: חדשות טובות לכספי

הג'נרל מנג'ר של בוסטון סלטיקס דני איינג'. AP
"כלל לא מאוכזב". איינג'/AP

סגירת חלון הטריידים ב-NBA אמש היתה בגדר הר שהוליד עכבר, שכן השמות הגדולים בסופו של דבר לא החליפו קבוצות. בוסטון, שחלמה על פול ג'ורג' או ג'ימי באטלר, בסופו של דבר לא עשתה כלום, כשגם קבוצות רבות אחרות העדיפו להישאר עם הסגלים הקיימים.

"אנחנו מנסים לשדרג את הסגל שלנו, אבל זה איזון עדין בין מטרות לטווח הקצר ומטרות לטווח הארוך", ניסה הג'נרל מנג'ר של הסלטיקס דני איינג' להסביר את המצב. "הקדשנו זמן רב ומחשבה רבה לזה. אנחנו אוהבים את מה שיש לנו, ומאוד אוהבים גם את העתיד שלנו. עדיין לא ראינו את הטוב ביותר מהקבוצה הזו. ניהלנו הרבה שיחות, היו דברים שיכולנו לעשות כדי לשפר את הקבוצה שלנו, אבל אף הצעה לא היתה טובה מספיק. אני נרגש, כלל לא מאוכזב".

עוד לפני סגירת החלון, טען סם איימיק מ-USA TODAY שאם יבין שלאינדיאנה אין סיכוי ללכת עד הסוף, פול ג'ורג' יעדיף לחתום כשחקן חופשי אצל הלייקרס - והוא אף העביר זאת במסר לליגה כולה. ייתכן וגם המסר הזה הוריד מעט מהניסיונות של הסלטיקס לצרפו.

העיתונאי מייק אורטיז טען כי הפייסרס ביקשו הרבה, הרבה מאוד עבור ג'ורג': שלושה מבין ארבעת השחקנים הבאים - אייברי בראדלי, ג'יי קראודר, מרכוס סמארט וג'יילן בראון - בצירוף הבחירה הקרובה של ברוקלין בדראפט. בוסטון, כצפוי, סירבה.

עוד בנושא:

נסגר חלון הטריידים: פול ג'ורג' נשאר באינדיאנה, ג'ימי באטלר בשיקגו

שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג' מול שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. AP
המחיר גבוה. פול ג'ורג'/AP

* עד הרגעים האחרונים ניו יורק ומינסוטה דנו בעסקת חילופי רכזים - דרק רוז תמורת ריקי רוביו - אך הוולבס הם אלה שסירבו בסופו של דבר. על פי מארק ברמן מ"ניו יורק פוסט", זה קרה משום שמינסוטה חששה שלא תצליח להחתים מחדש את רוז כשיהפוך שחקן חופשי בקיץ.

* דאלאס סיכמה על התרת חוזהו של דרון וויליאמס, שצפוי להצטרף לקליבלנד. גם קבוצתו לשעבר, יוטה, בתמונה.

* ניו אורלינס סיכמה על התרת חוזהו של טרנס ג'ונס. חדשות טובות עבור עומרי כספי, שחלק איתו את עמדות 3-4.

* מרכוס ת'ורנטון, שעבר לברוקלין כחלק מהטרייד על וושינגטון, שוחרר מהנטס.

* יוסטון, ששלחה את קיי ג'יי מקדניאלס לברוקלין על מנת לפנות מעט מקום תחת תקרת השכר, תנסה לצרף את אנדרו בוגוט אם ישוחרר מפילדלפיה, כפי שכולם צופים. הסנטר האוסטרלי מבוקש גם בקליבלנד ובבוסטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דרק רוז שחקן ניו יורק ניקס (ימין) מול דניס שרודר שחקן אטלנטה. רויטרס
החוזה הבא הטריד את מינסוטה. רוז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully