וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מהפך ו-1:2 לסביליה בדרבי האנדלוסי מול בטיס

שערים של מרקאדו (57) ואיבורה (76) סידרו לקבוצה של סמפאולי ניצחון ועלייה למקום השני על חשבון ברצלונה באופן זמני. אלאבס ניצחה 1:2 את ולנסיה, לגאנס הביסה 0:4 את לה קורוניה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של סביליה מול בטיס

המחזור ה-24 בליגה הספרדית הציג הערב (שבת) את הדרבי של סביליה, כשהקבוצה של חורחה סמפאולי חזרה מפיגור ל-1:2 מול בטיס והשתוותה לריאל מדריד המוליכה, לה שני משחקים חסרים. אלאבס חזרה מפיגור והשיגה ניצחון ביתי ראשון על ולנסיה מאז 1955 - 1:2. לגאנס הביסה 0:4 את דפורטיבו לה קורוניה בקרב תחתית. אייבר הביסה 0:3 את מלאגה. בשישי: ריאל סוסיאדד גברה 0:1 על לאס פלמאס.

שחקן ריאל סוסיאדד צ'אבי פרייטו. GettyImages
ניצל טעות של השוער והכריע. צ'אבי פרייטו/GettyImages

לאס פלמאס - ריאל סוסיאדד 1:0

צפו בתקציר

הבאסקים התאוששו מההפסד לוויאריאל במחזור הקודם ושבו למסלול הניצחונות. צ'אבי פרייטו (74) כבש את השער היחיד במשחק בזכות טעות קשה של השוער המארח חאבי וראס, שקיבל את הכדור מאחד משחקני ההגנה שלו ושלח אותו היישר לרגליו של פרייטו, שאמר תודה וגלגל פנימה. לאס פלמאס עם הפסד ליגה רביעי ברציפות.

שחקני אלאבס חוגגים. רויטרס
מהפך גדול. שחקני אלאבס/רויטרס

אלאבס - ולנסיה 1:2

צפו בתקציר

מהפך גדול וניצחון ביתי ראשון זה 62 שנה של אלאבס על ולנסיה (0:7 ב-1955). העטלפים קיוו להשיג ניצחון שלישי תוך שישה ימים, אחרי שגברו על אתלטיק בילבאו והפתיעו גם את ריאל מדריד, אבל איבדו יתרון ויצאו בידיים ריקות. אחרי 70 דקות ללא שערים, דני פארחו סובב כדור חופשי נהדר שאנטוניו פאצ'קו הצליח להדוף בקצות האצבעות אל המשקוף. הכדור נחת לרגליו של קרלוס סולר הצעיר, שמזווית קשה דייק בין רגליו של השוער והעלה את ולנסיה ל-0:1. אלאבס נזקקה לשמונה דקות בלבד כדי להשוות, כשאיבאי גומס היתל בשלושה שחקנים ובעט בשמאל כדור חד לפינה של דייגו אלבס. ואז הגיע הרגע הגדול של אלכסנדר קטאי. הרכש הסרבי המאכזב, שמיעט לשחק ולא כבש העונה, נכנס בדקה ה-85 ואחרי דקה קיבל כדור מרובן סוברינו, זרק את השוער וגלגל פנימה. פביאן אוריאנה האורח הורחק שתי דקות לסיום.

פאבלו סראביה שחקן סביליה (אמצע) חוגג עם חבריו. AP
כבר במקום השני. שחקני סביליה חוגגים/AP

ריאל בטיס - סביליה 2:1

האנדלוסים עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות והתאוששות מהירה ממשחק ליגת האלופות מול לסטר סיטי. לא רק שזה ניצחון יוקרתי בדרבי האנדלוסי, אלא שסביליה גם עולה למקום השני זמנית עם 52 נקודות, כמו של ריאל מדריד המוליכה, לה שני משחקים חסרים, ונקודה מעל ברצלונה השלישית, לה יש משחק חסר מול אתלטיקו. סביליה חזרה העונה שש פעמים מפיגור לניצחון בליגה הספרדית.

ריזה דורמיסי העלה את הירוקים-לבנים ליתרון בדקה ה-36. הדני בעט כדור חופשי יפה מול חומה מפורקת וקבע 0:1.לבטיס. האורחת הצליחה לאזן בדקה ה-57. כדור חופשי של סמיר נאסרי מצא את ויסנטה איבורה, שנגח חזק מקרוב, אדאן - שנותר מופקר לחלוטין - הדף, אבל גבריאל מרקאדו הגיע ראשון ודחק פנימה את ה-1:1. מרקאדו הפך לשחקן סביליה הראשון שכובש בשני משחקים מול בטיס בעונה אחת מאז איבן ראקיטיץ' ב-2012/13. האורחת הצליחה להשיג את שער הניצחון בדקה ה-76. כמעט שחזור מושלם של השער הראשון. הפעם סטיבן אנזונזי הגביה ואיבורה נגח מקרוב פנימה את ה-1:2. סביליה קיבלה העונה 15 שערים ממחליפים, יותר מכל קבוצה אחרת בלה ליגה.

לגאנס - דפורטיבו לה קורוניה 0:4

צפו בתקציר

אחרי 11 משחקי ליגה ללא ניצחון, כולל ארבעה הפסדים רצופים, לגאנס צברה שלוש נקודות חשובות ועקפה את לה קורוניה בטבלה עם רביעייה מוחצת. הארגנטינאי אלכסנדר שימנובסקי היה כוכב המשחק, עם שער יפהפה בחצי מספרת בדקה ה-19 ובישול לבן ארצו מרטין מנטובאני בדקה ה-30. המחליף אונאי לופס ירה את השלישי בדקה ה-81 ועוד מחליף, אלברטו בואנו, חגג שער בכורה במדי לגאנס בתוספת הזמן. הפסד רביעי רצוף לדפור, שאיבדה את הבלם ראול אלבנטוסה בכרטיס אדום (62). המשחק האחרון של המאמן גאיסקה גריטאנו?

אייבר - מלאגה 0:3
לאייבר: אדריאן (43 ו-50 בפנדל), סרג'י אנריק (52)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully