וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: ניצחונות לא.ס. רמת השרון ומכבי רמת חן בפתיחת הפלייאוף

הקבוצה של אורנה אוסטפלד גברה 43:52 על בנות הרצליה עם 18 נקודות של ג'סמין תומאס. רמת חן הביסה 52:91 את רעננה, דניאל אדאמס קלעה 17. 60:70 לאשדוד על חולון, שי דורון הצטיינה

- שחקנית מכבי אשדוד, שי דורון. מגד גוזני
אשדוד מביטה אל עבר הפסגה. שי דורון/מגד גוזני

המחזור הראשון במסגרת משחקי הפלייאוף בליגת הנשים יצא הערב (חמישי) לדרך עם ארבעה משחקים – שלושה בבית העליון ואחד בתחתון.

בנות הרצליה – א.ס רמת השרון 52:43

רמת השרון שלטה ברוב דקות המשחק ושיבשה להרצליה את תכנית המשחק. למעט אימני בואייט, הסנטרית של הרצליה שקלעה 18 נקודות, שאר השחקניות של בנות הרצליה נראו כבויות. העובדה שבערב בו ליעד סואץ קרני, סיימה ללא נקודות עם מאזן של 0 מ-5 מהשדה והקבוצה קלעה רק 43 נקודות כל המשחק, מלמדת על יכולתה. רמת השרון מנגד, נראית חיונית ואנרגטית. ג'סמין תומאס המשיכה ביכולתה הטובה וקלעה 18 נקודות. סיירה בורדיק הוסיפה 12 נקודות והשתיים הובילו את רמת השרון לניצחון חשוב.

מכבי רמת חן/בליך – מכבי רעננה 52:91

מכבי רמת חן/בליך נראית בלתי ניתנת לעצירה וממשיכה את יכולתה הטובה. מכבי רעננה הצליחה להחזיק בקצב המשחק רק במהלך הרבע הראשון. בהמשך התנהל המשחק במעמד צד אחד ושחקניותיה של שירה העליון עשו במגרש ככל העולה על רוחן. רמת חן ניצלה את איבודי הכדור הרבים של רעננה וקלעו 31 נקודות בהתקפות מתפרצות לעומת 4 נקודות בלבד בהתקפות מתפרצות של רעננה. לא פחות מארבע שחקניות של רמת חן קלעו בספרות כפולות, דניאל אדמס (17), צ'לסי הופקינס (16), דניאל דיאמנט (14) ואליסה בארון (10) הובילו את קבוצתן.

מכבי בנות אשדוד – אליצור חולון 60:70

מכבי בנות אשדוד ממשיכה לנשוף בעורפה של הראשונה בטבלה, מכבי רמת חן/בליך והערב לא אפשרה לאליצור חולון לקלקל לה את התוכניות. חולון אומנם לא הקלה על אשדוד ואף בסיום הרבע השלישי השיגה שוויון 51:51. בחירתו של מאמן חולון רועי אייזנברג לשחק עם ארבע משחקניותיו 40 דקות כל אחת, ללא מנוחה, גרמה לקבוצה לקרוס פיזית ברבע האחרון ולאשדוד. שי דורון הצטיינה באשדוד עם 16 נקודות.

הפועל זכרון/מעגן מיכאל – הפועל ראשון לציון 71:60

הפועל ראשון לציון שניצחה במשחק חוץ הבטיחה את הישארותה בליגה. כוכבת הקבוצה שיי קלי בלטה עם 21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully