וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני: "החלטתי להישאר במנצ'סטר יונייטד, נרגש לקראת המשך דרכי במועדון"

הקפטן בן ה-31, שזכה להתעניינות מצד קבוצות בסין, סיים את חרושת השמועות סביב עתידו והצהיר: "מודה לקבוצות שפנו אליי, אבל אני מקווה לסייע למועדון להשיג את המטרות". יעזוב בקיץ?

ויין רוני מנצ'סטר יונייטד. AP
החליט להישאר. ויין רוני/AP

אחרי גל שמועות שקשר אותו עם מעבר לכסף הגדול בסין, ויין רוני הודיע היום (חמישי) כי הוא ימשיך במנצ'סטר יונייטד. הקפטן, שמעמדו התערער מאז מינויו של ז'וזה מוריניו בתחילת העונה, שקל לעזוב את השדים האדומים כאשר האופציה המועדפת הייתה במזרח, שם קיוו להפוך אותו למשתכר הגבוה ביותר בעולם מבין הכדורגלנים.

עוד בנושא:

דיווח: דני אלבס הציע את עצמו לברצלונה, שהחליטה לא להחזירו
זינדין זידאן: "כועסים על עצמנו, גישה היא דבר חשוב בכדורגל"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
שקט עד הקיץ? ז'וזה מוריניו/רויטרס

אולם אחרי שהיה נדמה כי רוני יעדיף לעזוב, החלוץ האנגלי הודיע היום: "חרף ההתעניינות מצד מספר קבוצות שפנו אליי, עליהן אני מודה, החלטתי להישאר במנצ'סטר יונייטד. אני מקווה לסיים את חרושת השמועות סביב העתיד שלי במועדון, ומקווה לסייע לו להשיג את המטרות שעומדות בפנינו. אני נרגש לקראת המשך העונה והעתיד שלי במנצ'סטר יונייטד".

האנגלי בן ה-31, שהגיע לאולד טראפורד בקיץ 2004, הפך לאחרונה לגדול המבקיעים של המועדון כשעקף את סר בובי צ'רלטון עם 250 שערים בכל המסגרות. חרף העובדה הזו הוא מתקשה לשחזר את יכולתו הטובה ובליגה הוא פתח רק בשמונה משחקים, כבש שני שערים ובישל חמישה. רוני היה חלק מתור הזהב תחת אלכס פרגוסון, אך מאז עזיבתו של הסקוטי האגדי חלה נסיגה גדולה ביכולתו. חוזהו הנוכחי יסתיים ב-2019, אך ייתכן וחרושת השמועות סביבו תתעורר בקיץ, בהתאם לכמות הדקות שלו תחת מוריניו והמשך דרכו המסתמנת של זלאטן איברהימוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully