וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר עדיין נסער, באיגוד הכדורסל רוצים להעמידו לדין

23.2.2017 / 15:55

הסנטר שהורחק בהפסד של הפועל ירושלים לאילת פרסם באינסטגרם: "מאז שהגעתי מתקיפים אותי במרפקים". תובע איגוד הכדורסל דורש מסטודמאייר וגאודלוק לחזור בהם מהביקורת החריפה על השופטים

ברני ארדוב

אמארה סטודמאייר עדיין נסער מהרחקתו מהמגרש במשחק נגד הפועל אילת אמש (רביעי). הסנטר הוותיק שהורחק בעבירה טכנית שנייה ברבע השלישי, היה מתוסכל מאוד בסיום, ושוחח בעצבנות עם אנשי הקבוצה על השיפוט. זו לא הפעם הראשונה שהשחקן מלין על השיפוט, וכבר התלונן על כך רבות בפני לא מעט אנשים בהפועל ירושלים. אגב, ב-846 המשחקים שלו ב-NBA ספג סטודמאייר 125 עבירות טכניות והורחק שש פעמים.

אמש אף החליט לפרסם בחשבון האינסטגרם שלו: "אני צופה בשופט הישראלי הזה!! חזיתי בשיפוט הגרוע ביותר בעולם הכדורסל. אני מדבר על השופטים הישראלים בלבד. אני מקווה מאוד שהאחראי על השופטים יתבונן היטב במשחק הזה. הם צריכים לשבת ולראות את ההילוכים החוזרים בהילוך איטי. זה לא ייאמן, זו ממש דרך לגרום לזה שאף שחקן ברמה גבוהה לא יגיע לישראל. עבודה טובה".

עוד בנושא

אמארה סטודמאייר: "יש בישראל את השיפוט הכי גרוע בעולם"
התנאי של ג'ורדן פארמר להפועל ירושלים: סעיף יציאה מיידי ל-NBA

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
"התפקיד של השופטים הוא לשפוט". סטודמאייר/ברני ארדוב

גם היום פרסם השחקן באינסטגרם: "לגבי אמש, מאז שהתחלתי לשחק בישראל, רוב היריבות הקבוצות והשחקנים התקיפו אותי במרפקים, דפקו לי בירכיות, עד שנפצעתי. אני עדיין מרגיש כאבים מהמשחק ההוא מלפני שלושה חודשים. אני מקבל אזהרות לפני כל משחק ששחקנים הולכים להתגרות בי. 'תיזהר', 'אל תתעסק עם השופטים בגלל שהם עלולים להתעלם ולא לשרוק על הדברים '. מי רוצה לשחק בדרך הזאת ולהוסיף עוד לחץ? אנחנו כשחקנים צריכים להתרכז בלשחק כדורסל, התפקיד של השופטים הוא לשפוט. זו לא עבודה קלה כי יש כל כך הרבה דברים שמתרחשים בזמן משחק, לכן יש שלושה שופטים על המגרש - לראות מה מתרחש על המגרש בכל רגע נתון".

השחקן אף הציע: "השופטים יכולים להיות סוג של מאמנים נוספים עבור שתי הקבוצות על ידי כך שהם מסבירים את החוקים או מזהירים אותם, וזה יעזור לשפר את הכדורסל בישראל. אני לא רוצה להיפגע תוך כדי שאני משחק את המשחק היפה הזה. המשחק שאני אוהב ולמען העיר, הקבוצה והאוהדים אותם אני אוהב. בואו נהפוך את ישראל לליגה הכי טובה באירופה".

מאיגוד השופטים נמסר: "דוחים מכל וכול את ההשתלחות החמורה של מספר שחקנים, מאמנים וקבוצות. שופטי הכדורסל עושים מלאכתם נאמנה ביושרה ומקצועיות תוך כבוד לענף הכדורסל והעוסקים בו. ככול העוסקים בענף הכדורסל גם לשופט יש לפעמים טעויות שיפוט והן חלק מהמשחק. טעויות ככול שיש נבדקות ע"י הועדה המקצועית ומטופלות במידת הצורך. אנו מצפים כי הנהלות הקבוצות ידאגו כי השחקנים במגרש ובספסל והמאמנים ינהגו כבוד במשחק. לא נקבל כול פגיעה בשופטים ונפעל על פי תקנות איגוד הכדורסל".

מאוחר יותר, תובע איגוד הכדורסל, עורך הדין טל אור, יעמיד לדין את שחקני מכבי תל אביב והפועל ירושלים אנדרו גאודלוק ואמארה סטודמאייר אם לא יתנצלו על הביקורת החריפה שהעבירו על שופטי המשחקים של קבוצותיהם במהלך סוף השבוע תוך 72 שעות. "אשקול להסתפק באזהרת השחקן מהישנות מקרה דומה כגון דא בעתיד ולא להעמידו לדין במקרה זה בגין עבירה לכאורה על הוראות סעיף 20 (ד) לתקנון המשמעת "העלבת שופטי המשחק ו/או בגין עבירה לכאורה על הוראות סעיף 20(יב) "התנהגות בלתי הולמת ו/או בגין עבירה לכאורה על הוראות סעיף 20(לב) - "ביזוי מוסדות ו/או ממלאי תפקידים", כתב אור במכתב שנשלח לרכז הליגות באיגוד הכדורסל נפתלי גושן, אך בכפוף לכך שגאודלוק וסטודמאייר יחזרו בהם מדבריהם, גאודלוק יפרסם את ההתנצלות באמצעי התקשורת וסטודמאייר יעשה זאת בחשבון האינסטגרם שלו, שם העביר את הביקורת.

היום הגיבו באיגוד השופטים לביקורת שהופנתה לשופטי המשחקים: "איגוד שופטי הכדורסל דוחה מכל וכול את ההשתלחות החמורה של מספר שחקנים, מאמנים וקבוצות. שופטי הכדורסל עושים מלאכתם נאמנה ביושרה ומקצועיות תוך כבוד לענף הכדורסל והעוסקים בו. ככל העוסקים בענף הכדורסל גם לשופט יש לפעמים טעויות שיפוט והן חלק מהמשחק. טעויות ככול שיש נבדקות על ידי הועדה המקצועית ומטופלות במידת הצורך. אנו מצפים כי הנהלות הקבוצות ידאגו כי השחקנים במגרש ובספסל והמאמנים ינהגו כבוד במשחק. לא נקבל כול פגיעה בשופטים ונפעל על פי תקנות איגוד הכדורסל".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
ההתנצלות בדרך? אנדרו גאודלוק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully