וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הביסה 83:101 את דרושאפקה ודיוויד בלאט

סרחיו יול התפוצץ עם 19 נקודות כבר ברבע הראשון וסיים עם 26 ו-8 אסיסטים, קבוצתו של הישראלי נדחקה מחוץ לשמינייה הראשונה. ניצחון דרמטי, 82:83, לפנאתינייקוס על קאזאן, גם שאראס ניצח

שחקן אנאדולו אפס בריאנט דאנסטון. GettyImages
אנאדולו ממשיכה לנצח. דאנסטון/GettyImages

המחזור ה-23 ביורוליג נמשך ואף הגיע לסיומו הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. אנאדולו אפס גברה 85:96 על באסקוניה וז'לגיריס קובנה ניצחה 86:91 את באמברג. פנאתינייקוס השיגה 82:83 דרמטי על קאזאן. המוליכה ריאל מדריד המשיכה לדהור עם 83:101 על דרושאפקה ודיווד בלאט.

אנאדולו אפס - באסקוניה 85:96

הטורקים שמו בצד את ההפסד בגמר הגביע והמשיכו את הרצף החיובי שלהם ביורוליג, עם ניצחון שלישי רצוף ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים. מנגד, הבאסקים המשיכו לצלול עם הפסד שלישי ברציפות ושישי בשבעת המחזורים האחרונים, וכעת שתי הקבוצות במאזן זהה של 11:12, ובתחתית האיזור ממנו מעפילים לפלייאוף. אנאדולו שלטה בהתמודדות לכל אורכה, ניצחה בכל אחד מהרבעים מלבד האחרון ושייטה לניצחון שאיזן את המאזן ההיסטורי בין השתיים ל-7:7. תומאס הרטל הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, טיילר האניקט קלע 16. רודריג בובואה קלע 23 למפסידים.

באמברג - ז'לגיריס קובנה 91:86

אחרי שרצף הניצחונות שלה נעצר בהפסד לאולימפיאקוס במחזור שעבר, הקבוצה המשתפרת של שרונאס יאסיקביצ'יוס התקשתה מאוד אך בסופו של דבר חזרה מגרמניה עם ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים במפעל, הרבה בזכות הצגה אדירה של לוקאס לקאביצ'יוס (29 נקודות, 5 שלשות) ופוליוס ינקונאס (24 נקודות, 4 שלשות), וביום בהיר היא מסוגלת לראות את עצמה בשמינייה הראשונה. הליטאים פתחו מצוין והובילו בשמונה הפרש בסיום הרבע הראשון, אך באמברג העיקשת נגסה בהפרש ובאמצע הרבע השלישי נטלה את היתרון וכבר הובילה בשש, לפני שז'לגיריס חזרה לפיגור נקודה בלבד לפני הרבע האחרון. ברבע המכריע שאראס ושחקניו היו מרוכזים יותר, ושלשה של ינקונאס שתיים וחצי דקות לסיום סגרה את המשחק. 17 נקודות של דניאל תיס וניקולו מלי לא הספיקו למארחת.

שחקן ז'לגיריס קובנה אדגראס אולנובאס. GettyImages
ניצחון חשוב. אולנובאס/GettyImages
שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. GettyImages
רבע חלומי. יול/GettyImages

פנאתינייקוס - יוניקס קאזאן 82:83

דווקא אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ורגע לאחר שזכתה בגביע היווני, פאו ירקה דם בביתה מול אחת הקבוצות החלשות במפעל עד שהשיגה ניצחון דרמטי ביותר. הרוסים נראו טוב, הובילו בשבע הפרש במחצית ושמרו על היתרון גם בכניסה לרבע הרביעי. ברבע האחרון היוונים חזרו עד 65:65, אלא שאז קינו קולום (17 נקודות) צלף שתי שלשות רצופות. פאו לא ויתרה, הצליחה לחזור שוב, וקיבלה את הכדור כחצי דקה לסיום בפיגור נקודה. כריס סינגלטון נשלח לקו ודייק רק פעם אחת, ומן העבר השני לטאביוס וויליאמס הראה לו כיצד עושים זאת נכון, דייק פעמיים וקבע יתרון שתיים לקאזאן 7.8 שניות לסיום. מייק ג'יימס, שהיה עד אז במשחק די בינוני, צלף שלשה גדולה על הבאזר והאריך את רצף הפסדים של קאזאן לשישה, למרות 21 נקודות ו-7 אסיסטים של קית' לנגפורד. יאניס בורוסיס הוביל את פאו עם 15 נקודות.

ריאל מדריד - דרושאפקה 83:101

הקבוצה של דיוויד בלאט עם הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, שהוריד אותה למקום התשיעי ודחק אותה מחוץ לאיזור המוביל לפלייאוף. סרחיו יול סיפק רבע ראשון פשוט מפלצתי ולא הותיר לטורקים שום סיכוי, כאשר צלף 19 נקודות כולל חמש שלשות כבר בעשר הדקות הראשונות, שהסתיימו ב-14:30 לריאל. דרושאפקה ניסתה לחזור, והורידה מספר פעמים את היתרון לחד ספרתי, אך הבלאנקוס, שמוליכים את היורוליג והגיעו אחרי זכייה בגביע המל,ך לא התכוונו לעצור בדרך לניצחון תשיעי ברציפות במפעל תוך שהם נוקמים באורחת על ההפסד בסיבוב הראשון. אותלו האנטר וטריי תומפקינס עזרו ליול, שסיים עם 26 ו-8 אסיסטים, עם 14 נקודות כל אחד. 18 של ג'יימס אנדרסון מנגד ממש לא הספיקו.

שחקן יוניקס קאזאן קינו קולום. GettyImages
כל כך קרוב. קולום מול סינגלטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully