וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור ראד: "חפרנו לעצמנו בור גדול". קולטון אייברסון: "נמשיך לשחק עד הסוף"

23.2.2017 / 11:05

מכבי תל אביב תנסה להפתיע את צסק"א מוסקבה (חמישי, 19:00, ספורט 5) ביורוליג, הפורוורד אופטימי: "יש לנו עוד תקווה, העומס של המשחקים לא משפיע עלינו". הסנטר: "נשחק כאילו שזה משחק פלייאוף"

צילום מסך

בווידאו: התוכנית משחק מקדים

אחרי ההפסד לבני הרצליה, מכבי תל אביב תנסה להתאושש על חשבון צסק"א מוסקבה, אותה היא תפגוש ברוסיה הערב (חמישי, 19:00, ספורט 5) במסגרת היורוליג. קווינסי מילור וג'ו אליכסנדר הפצועים נותרו בארץ. "הולך להיות משחק טוב", אמר ויקטור ראד. "צסק"א קבוצה טובה מאוד, אבל אני חושב שאנחנו יכולים לנצח אותה אם נשחק כפי ששיחקנו במשחקים האחרונים. ניצחתי אותה כבר בעבר כך שאני לא בטוח כמה מדובר בקבוצה קטלנית".

על הסיכויים להעפיל לשלב הבא הוסיף הפורוורד: "יש לנו עוד תקווה. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח, אבל זה קשה ולא יהיה קל. חפרנו לעצמנו בור גדול וכל משחק יהיה מאתגר. יש לנו מספיק אנרגיה, העומס של המשחקים לא משפיע עלינו. אנחנו מעדיפים לשחק מלהתאמן".

קולטון אייברסון הוסיף: "תפסו אותנו לא מוכנים, זה יכול לקרות. אני לא מרגיש שבאנו עם מספיק מוטיבציה, אנחנו צריכים להיות מוכנים. יש לנו הרבה מוטיבציה לשחק ולהילחם.צריך להתמקד בלעצור כמה שחקנים, לשחק פיזי ובתקווה להשיג ניצחון חוץ. נמשיך לשחק עד הסוף. נשחק כאילו זה משחק פלייאוף. אסור לנו לקבל 100 נקודות, זה לא מקובל. נהיה אגרסיביים ונראה שאנחנו יכולים לשחק הגנה כקבוצה".

עוד בנושא

בגאצקיס: "לצסק"א היה זמן להתכונן, לנו זה משחק 5 ב-10 ימים"

שחקן מכבי תל אביב ויקטור ראד. יוסי ציפקיס
אופטימי, למרות הכול. ראד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully