וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס: "לצסק"א היה זמן להתכונן, לנו זה משחק 5 ב-10 ימים"

22.2.2017 / 19:50

מאמן מכבי תל אביב יודע לקראת המשחק ברוסיה: "אם נפתח כמו מול הרצליה, אנחנו בבעיה גדולה". פרידזון: "נראה שהם מצאו את הדרך הנכונה מבחינתם" (ה', 19:00, 5+ לייב)

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. ברני ארדוב
משחק חוץ קשה. בגאצקיס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תתמודד מחר (חמישי, 19:00, 5+ לייב) מול צסק"א מוסקבה במסגרת המחזור ה-23 ביורוליג. הצוהבים אמנם זכו בגביע המדינה וניצחו את מכבי קרית גת, אך אתמול הפסידו 99:92 לבני הרצליה.

אצל הצהובים יחסרו ג'ו אלכסנדר וקווינסי מילר, שלא המריאו עם הקבוצה. במכבי מעריכים כי שני השחקנים ישובו לאימונים בעוד כשבועיים. מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס אמר לקראת המשחק: "טסנו לאחר שערכנו אימון התאוששות. דיברנו קצת על הגנה והתקפה. ראינו וידאו ובעיקרון ברור לנו מה אנחנו צריכים לעשות. לטעמי, צסק"א היא הקבוצה הכי טובה באירופה.

"סטטיסטית יש לה את המספרים הכי טובים בהמון, המון עמדות. יש להם שחקנים שיודעים איך לשחק, הם משחקים ביחד הרבה שנים והבונוס הגדול שלהם זה שהיה להם זמן להתכונן, עבורנו זה יהיה המשחק החמישי בעשרה ימים. תסמכו עליי, אנחנו מנסים למצוא את האנרגיה, איך להחלים ואת הכוח איך להיות במשחק. אם נתחיל את המשחק כמו שהתחלנו נגד הרצליה, אז אנחנו בבעיה, בעיה גדולה מאוד".

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב מול ויטאלי פרידזון שחקן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
פרידזון מול ראד/ברני ארדוב

צסק"א מוסקבה נמצאת במקום השני ביורוליג עם מאזן מרשים של 6:16, אבל הפסידה בחמישה מתשעת המשחקים האחרונים במפעל. במחזור שעבר הרוסים דרסו 80:102 את הכוכב האדום בלגרד. בסיבוב הקודם ניצחה צסק"א מוסקבה ביד אליהו 76:80.

מאמן צסק"א דימיטריס איטודיס אמר לקראת המשחק: "מכבי קבוצה מאוד מוכשרת, הם שינו את המשחק שלהם לאחרונה ושינו תפקידים, מכבי זכתה בגביע המדינה בישראל ואנחנו חייבים לגשת למשחק בצורה רצינית, ועם המוטיבציה והריכוז הנכונים".

ויטלי פרידזון אמר: "מכבי עוברת עונה קשה עם הרבה שינויים של מאמנים ושחקנים. נראה שהם מצאו את הדרך שלהם והצורה בה הם רוצים לשחק, להשתמש בכישרון שלהם כדי לנצח. עדיין יש למכבי סיכוי לעלות והם ייאבקו חזק. אנחנו צריכים להיות מוכנים ולהשתמש ביתרון הביתיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully