וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "צריך כל הזמן ללמוד ולהשתפר, יש עוד הרבה עבודה"

מאמן מכבי תל אביב לא מקל ראש בבני יהודה (שבת, 20:30) למרות רצף הניצחונות: "מקווה שניראה כמו במשחק הקודם". שרן ייני: "מעריך מאוד את המגנים השמאליים שלנו, אשחק איפה שיגידו לי"

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב תפגוש את בני יהודה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל (שבת, 20:30), ותנסה להמשיך את רצף הניצחונות ולהפעיל לחץ על המוליכה הפועל באר שבע. אם יצליחו לנצח, הצהובים ייצמדו לאלופה עם אותו מספר נקודות, לפחות עד משחקה ביום שני מול הפועל כפר סבא. המאמן ליטו וידיגאל, שיערוך את הופעתו השנייה על הקווים, התכונן להתמודדות במסיבת עיתונאים יחד עם הקפטן שרן ייני.

אנחנו חייבים לנצח", אמר וידיגאל, "אנחנו עובדים כל פעם לקראת המשחק הבא. אנחנו מכבדים את כל הקבוצות אבל חושבים רק על עצמנו. אנחנו מכבדים את בני יהודה ונצטרך להילחם חזק כדי לנצח. אני תמיד מנסה להרכיב את השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב, בלי קשר לעומס. אני שונה היום מאיך שהייתי אתמול, דברים משתנים, אבל יש לנו את צורת העבודה שלנו. אנחנו צריכים להשתפר אבל בדרך שלנו. הכי חשוב זה לדבוק בפילוסופיה שלנו. גם אם אתה עובד עשר שנים באותה קבוצה אתה צריך כל הזמן ללמוד ולהשתפר, יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות.

"הדבר הכי חשוב זה הקבוצה, עבורי. הגעתי לפה רק לפני כמה ימים ואני זקוק לעוד זמן כדי להכיר את המערכת והשחקנים. אנחנו חזקים ונלחמים לנצח. באימון אחד צריך לעבוד על הכול, לא באים כדי להתכונן רק למצב אחד. אני מנסה שהאימונים יהיו שלמים. שיחקנו טוב במשחק הקודם, עבדנו קשה, אני מקווה ורוצה להיראות אותו דבר גם מול בני יהודה. אני סומך על השחקנים וחושב רק על הקבוצה".

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל עם שרן ייני. קובי אליהו
המרדף נמשך. ליטו וידיגאל עם שרן ייני/קובי אליהו

"גילינו בנאדם עם המון תשוקה", סיפר ייני, "שמאוד חשוב לו לנצח ושעובד קשה בשביל זה. אני מעריך מאוד את שני השחקנים שמשחקים כמגן שמאלי, אני מבין שמבחינת התקשורת זו עמדה בעייתית אבל אני סומך עליהם. אם אמשיך לשחק שם או לא, זו החלטה של המאמן, אני רוצה לשחק איפה שיגידו לי אבל לא מנסה להשתלט לאף אחד על העמדה. חזרתי לפה ומצאתי קבוצה של שחקנים שאני מאוד מכבד מבחינה אישית ומקצועית.

"אנחנו עובדים על הדברים קטנים, אנחנו עובדים על איך היריבה מתגוננת ואנחנו מאוד מבסוטים מהשחקנים והצוות. כל דבר פחות ממאה אחוז זה לא מספיק, בשום משחק בליגה. אני עוד לא מכיר את כל הקבוצות, יש הרבה קבוצות קשות ומאז שהגעתי כל המשחקים היו קשים. אני לא אמור להשוות את מכבי לקבוצה שלי בהולנד אלא לקבוצות בארץ ובעיקר לעצמנו. אני מרגיש שהקבוצה והשחקנים בכושר מצוין. מאמן חדש שמגיע מגיע עם רעיונות ומסרים שהוא רוצה להעביר, אני משער שבהמשך הדרך יהיה לו"ז קבוע יותר. אנחנו לא דואגים בהקשר הזה. אנחנו קבוצה שנהנית לעבוד, לשמוע ולהשתפר.

"הנבחרת רחוקה כרגע, אין לי שום מסר, חושב רק על בני יהודה. אני מצפה כל הזמן שבאר שבע תנצח ותחזיר את הפער, קודם כל צריך לדאוג לזה שאנחנו ננצח. לא משנה מה התוצאות של באר שבע, המטרות שלנו לא משתנות. הלוואי שהייתי יכול להבטיח שננצח עד הסוף, אבל אני יכול רק להבטיח שעד הסוף נגיע ברמת המוכנות הכי גבוהה ונדרוש מעצמנו מאה אחוז. אני זוכר את בני יהודה כמשחק שתמיד היה קשה לנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל. קובי אליהו
"סומך על השחקנים". וידיגאל/קובי אליהו
אימון מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully