וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הנערה שהשאירה את רונאלדיניו בהלם עם פעלולי כדורגל

בת 17 היממה את הכוכב הברזילאי בזכות כמה תרגילים לא שגרתיים. בנזמה הסתבך, אובמיאנג סיפק ניתור מרשים. וגם: כדורגלן אולדהם חשוד שתקף מינית בת 14, שחקן נבחרת תאילנד לשעבר מת על המגרש, לוחם ה-MMA לשעבר שהתעלל בזוגתו, ההתערבות של הרץ השמן

one

רונאלדיניו לא נשאר בהלם יותר מדי פעמים מתרגילים עם כדור, אבל הנערה הזו הצליחה להפתיע אותו

האוהדים הכי משוגעים בעולם?

קולין מקורט היה פעם רץ איכותי למרחקים בינוניים (כפי שאפשר לראות משמאל). היום הוא העלה הרבה מאוד ק"ג ושוקל 94 קילו (כפי שאפשר לראות מימין). כעת, מקורט התערב עם חבריו - אם ירוץ 5,000 מטר בפחות מ-16 דקות, יזכה ב-200 ליש"ט. מסוגל?

קארים בנזמה שוב מסתבך

חלוץ ריאל מדריד, שעוד מנסה להתאושש מפרשת הקלטת של מתיו ולבאונה, נכנס לתסבוכת נוספת. בנזמה הצטלם במהלך חופשת חג המולד שלו בקאריביים כאשר הוא מחזיק איגואנה - שנחשבת לחיה מוגנת באיזור. תלונה הוגשה נגד הצרפתי, שצפוי לספוג קנס על כל ש"תפס זן רגיש באופן מכוון והפריע לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לוחם ה-MMA לשעבר התעלל במשך 14 שעות ברציפות בבת זוגו

לוחם MMA אנגלי לשעבר, דייויד בולטון, נשלח לשמונה שנות מאסר לאחר שהואשם בהתעללות בבת זוגו. על פי החשד, בולטון כלא את בת הזוג בביתם בערב חג המולד, ולא הפסיק להתעלל בה במשך 14 שעות רצופות. הוא חשד שהיא מנהלת רומן, ובעקבות זאת דקר אותה בפניה, קשר אותה וחבט בה ללא הרף. לאחר 14 שעות של התעללות בולטון נרדם על הספה, ובת זוגו ניצלה זאת כדי לברוח. היא הובהלה לבית חולים שם אושפזה במשך שלושה ימים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמונה שנים בכלא. בולטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכדורגלן תקף מינית צעירה בת 14, שטענה: "הוא ידע בת כמה אני"

אדם ג'ונסון לא לבד. ג'ק טוהי, כדורגלן בן 20 אשר שיחק באולדהם אתלטיק הצנועה, מואשם שתקף מינית צעירה בת 14. תחילה הוא טען כי לא ידע את גילה, אך מאוחר יותר הסתבר כי הצעירה חשפה בפניו את גילה האמיתי לפני שביצע בה את זממו. השניים הכירו במהלך טורניר כדורגל אשר נערך בבית ספר מקומי בשנת 2015.

התחזה לכדורגלן מפורסם וסחט עשרות אלפי דולרים מנשים

אזרח דובאי בן 29 נהג להתחזות לכדורגלן מפורסם ולהונות נשים. על פי הדיווח, אותו אדם, אשר נעצר על ידי הרשויות, שכנע שתי נשים שונות להתארס לו, תוך כדי שהעבירו לחשבון הבנק שלו אלפי דולרים. הוא טען כי הוא משחק באל-עין המקומית וכי גילו הינו 23. הוא צפוי לעונש מאסר ממושך.

בית אופרה, דובאי, אוגוסט 2016. AP
עשה חיים על חשבונן בדובאי/AP

התמוטט על המגרש ומת בזמן ההמתנה לאמבולנס

בונת'אם בוראנת'אמנאט, שחקן נבחרת תאילנד לשעבר, מת בזמן המתנה לאמבולנס, לאחר שהתמוטט במהלך משחק כדורגל. על פי הדיווח, בוראנת'אמנאט איבד את הכרתו על המגרש כשחבריו חיכו 15 דקות עד להגעתו של האמבולנס, אך זה כבר היה מאוחר מדי.

בקרוב בבית הסוהר: רונדה ראוזי

לא ברור אם רונדה ראוזי תחזור להילחם לאחר ההפסד המביך שלה לאמנדה נונייז על חגורת האליפות של ה-UFC. בינתיים, לא נראה שצריך לדאוג לה. ראוזי ממשיכה לדאוג לקריירת המשחק שלה, ובקרוב היא תופיע בסדרה חדשה, כשתתארח בעונה השנייה של הסדרה בליינדספוט, שם תגלם אסירה בכלא מקומי שסחרה בנשק.

הקעקוע החדש של אדן הזאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully