וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: שיחת הבהרה התקיימה בין דובב גבאי לקובי רפואה

23.2.2017 / 7:49

החלוץ זומן לשיחה על ידי המאמן שהחליט לנפות אותו מהסגל בגלל סיבה מקצועית. דוס סנטוס קיבל הצעה משודרגת. קשר הנוער איתי טאקו חתם לארבע וחצי שנים, גם החלוץ תאי בריבו יחתום

דובב גבאי שחקן מכבי פתח תקוה (שמאל). סוכנות ג'יני
צפוי לשוב לסגל במשחק הקרוב. גבאי/סוכנות ג'יני

במכבי פתח תקוה ינסו לשמור ביום ראשון על מרחק סביר מהדולקת אחריה, בית"ר ירושלים, בעזרת ניצחון על הפועל חיפה. בינתיים, אחרי שחזרה להתאמן אתמול (רביעי) לראשונה מאז המשחק באשקלון, מתברר כי מתיחות שחלה בימים האחרונים בין החלוץ דובב גבאי למאמן קובי רפואה הסתיימה, אחרי שהמאמן החליט לנפות אותו מהסגל במשחק האחרון וערך עימו שיחה אישית.

במועדון סיפרו כי במהלך השיחה טען רפואה כי הוא לא מרוצה מהיכולת של החלוץ באימונים ובמצב הקיים לא יוכל לתת לו את ההזדמנות שהוא מצפה לה. בסיום השיחה, בה השמיע גבאי את גרסתו לעניין, הצדדים לחצו ידיים ושמו את העניין מאחוריהם. "לא ברור מה קובי אמר לו בחדר, אבל זה היה האימון הטוב ביותר של דובב השנה", סיפרו שחקנים בסיום האימון. גבאי צפוי לחזור לסגל כבר במשחק הקרוב.

במועדון חושבים על העתיד והחתימו את קשר הנוער איתי טאקו (18) על חוזה לארבע וחצי שנים. בימים הקרובים תתקיים פגישה עם החלוץ תאי בריבו (19), מלך שערי הליגה לנוער העונה (17 שערים), על מנת להחתימו על חוזה דומה. השניים מצטרפים למנור סולומון ולירן רוטמן ולאחרונה נוטלים חלק באימוני קבוצת הבוגרים.

הבלם אליסון דוס סנטוס טרם האריך חוזה. בימים הקרובים תיערך פגישה נוספת בניסיון לברר מדוע הבלם לא חותם. נראה כי להצעה שקיבל ממכבי חיפה ולהצעה נוספת שקיבל לאחרונה מחו"ל יש משקל בהחלטה. הברזילאי קיבל הצעה משודרגת, כ-170 אלף דולר לעונה. במועדון עדיין מעריכים שיחתום בקרוב על חוזה חדש.

עוד בנושא

מורן מאירי הגיש בקשה לתביעה בסך 36.5 מיליון שקל נגד אבי לוזון
לירוי צעירי: "המטרה המוצהרת שלנו היא המקום השלישי ואירופה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully