וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן מאירי הגיש בקשה לתביעה בסך 36.5 מיליון שקל נגד אבי לוזון

20.2.2017 / 16:55

חבר הנהלת ההתאחדות ועורך הדין של מכבי תל אביב מעוניין לתבוע את לוזון ומספר בעלי תפקידים בשל "מחדליהם בפרשה חמורה" ו"הוצאת כספים שלא כדין, חלק ממנו הועבר למכבי פתח תקוה"

אבי לוזון האיש החזק במכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
תביעה גדולה בדרך. לוזון/יוסי ציפקיס

חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל ועורך הדין של מכבי תל אביב מורן מאירי הגיש היום (שני) בקשה לתביעה נגזרת נגד ההתאחדות לכדורגל, יו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון, החשב מאיר ליבר ורו"ח שמעון גרינברג בסך 36.5 מיליון שקל.

הסיבה: "מעשיהם ומחדליהם בפרשה חמורה הכוללת הוצאת עשרות מיליוני שקלים מקופת ההתאחדות, שלא כדין, תוך ביצוע רישומים לא נכונים בדו"חות הכספיים בניסיון להסתיר את הוצאת הכספים".

מאירי טוען שההתאחדות היא זו שצריכה לנהל את התביעה כדי להשיב את הכסף לקופתה, אולם מאחר שלא עשתה כן, ולא הגישה עד כה תביעה להחזיר את הכסף, הוא, כחבר הנהלה, וליאור שחטר, נציג בית"ר בהתאחדות, מגישים את בקשת התביעה. היה וההתאחדות תסכים להיכנס לנעלי התובעת, מאירי יזוז הצידה.

גם בדו"ח דוח אלקלעי ובדו"ח סול היתה המלצה לתבוע את הכספים מהאנשים שהיו בשעתו אחראיים למחדל. סכום התביעה הוא 36.5 מיליון שקל - בזמנו נאמר שיש במאזן חוסר של 38 מיליון שקל, אולם ההתאחדות גבתה מיליון שקל וחצי שקל מלוזון.

"במהלך השנים 2008-2012 הוצאו מקופת ההתאחדות לכדורגל סכומים שלא כדין בסכום מצטבר של 38.5 מיליון שקל", נכתב בבקשה לתביעה. "כתוצאה מכך נגרם גירעון של כ-22 מיליון שקל בקופת ההתאחדות, וכן נגרעו כ-16 מיליון שקל מתקציב הפעילות השוטפת של ההתאחדות, שלא כדין, מבלי שהתקבלה החלטה במוסדות ההתאחדות בעניין זה".

כמו כן נטען כי "כספים אלה הוצאו מקופת ההתאחדות ללא רישום מסודר וללא תחשיבים של הסכומים שהועברו בפועל, לעומת הסכומים שהיו אמורים להיות מועברים". זאת ועוד: "יוער כי חלק מהכספים שהוצאו מקופת ההתאחדות שלא כדין, הועברו לקבוצת מכבי פתח תקוה, הקשורה למשיב 2 באופן אישי (לוזון)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully