וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אופיר מרציאנו עצר פנדל בדרך לרבע הגמר, רוני לוי ניצח

שוער היברניאן אמנם ספג מהריבאונד, אך קבוצתו ניצחה 1:3 את הארטס בדרבי בגביע. המאמן הישראלי חגג עם אנורתוזיס 1:3 בחוץ על א.א.ק לרנקה במשחק הראשון ברבע הגמר, צמד לרובן ראיוס

צפו בתקציר ניצחונה של אנורתוזיס

אופיר מרציאנו עלה הערב (רביעי) עם היברניאן לרבע גמר הגביע הסקוטי, אחרי 1:3 מרשים במשחק החוזר מול הארטס מהליגה הבכירה (0:0 במשחק הראשון). המארחת, מוליכת ליגת המשנה שהיא גם מחזיקת הגביע, תפגוש ברבע הגמר את אייר יונייטד מהליגה שלה. ג'ייסון קאמינגס (21), גרנט הולט (37) ואנדרו שייני (63) כבשו לזכות היברניאן. מרציאנו עצר פנדל של איסמה בדקה ה-69, אבל הרכש מאנורתוזיס היה על הריבאונד וצימק.

רוני לוי עשה צעד משמעותי עם אנורתוזיס פמגוסטה לעבר חצי גמר הליגה הקפריסאי, כשקבוצתו הרשימה וניצחה 1:3 בחוץ את א.א.ק לרנקה במשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר. רובן ראיוס, אקס מכבי חיפה, כבש בדקה החמישית והשלים צמד עם פנדל מוצלח בדקה ה-12. איבן טריכקובסקי צימק עבור המארחת שנמצאת במקום השלישי בליגה, אבל פיליפה אוליביירה נעץ בדקה ה-59 את השלישי של אנורתוזיס, שתארח את הגומלין ב-8 במרץ. אנורתוזיס ממשיכה בתנופה שלה וזה היה ניצחונה השישי ברציפות בכל המסגרות, כשניצחון נוסף ביום ראשון יבטיח לקבוצה את המקום השישי והכרטיס לפלייאוף העליון. גם החלום לזכות בתואר ראשון מאז 2008 עדיין קיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully