וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעוד עסקת ענק? "אינדיאנה שוקלת טרייד עבור פול ג'ורג'"

אדריאן ווז'נרובסקי מדווח שהפייסרס עשויים לבצע ברגע האחרון טרייד עבור הכוכב הכי גדול שלהם ולבנות את הקבוצה סביב מיילס טרנר. ESPN: קליבלנד תציע ליוסטון את שאמפרט תמורת בברלי. בוגדנוביץ' עובר לוושינגטון תמורת בחירת סיבוב 1

פול ג'ורג' אינדיאנה פייסרס. AP
בדרך החוצה מאינדיאנה? פול ג'ורג'/AP

אחרי המגה טרייד ששלח את דמרכוס קאזינס ועומרי כספי לניו אורלינס, האם אנחנו לקראת עוד טרייד ענק, רגע לפני סגירת חלון ההעברות ב-NBA?

על פי אדריאן ווז'נרובסקי, הכתב הבכיר של "יאהו", אינדיאנס פייסרס בוחנת את האפשרות לבצע טרייד עבור פול ג'ורג', הפורוורד המצוין והכוכב הכי גדול שלה. על פי הדיווח, אינדיאנה מחפשת עסקה טובה כדי למכור את ג'ורג' ולהביא תמורתו שחקנים צעירים טובים ולבנות את הקבוצה סביב הסנטר הצעיר מיילס טרנר.

אינדיאנה תצטרך לקבל החלטה מהירה, שהרי שחלון ההעברות נסגר מחר בלילה. הפייסרס עשויה לעשות עסקה עם בוסטון סלטיקס, שיכולה להציע לה תמורה טובה עבור ג'ורג', אך האופציה הזו עלולה להיגנז אם בוסטון תעשה עסקה עם שיקגו ותצרף את ג'ימי באטלר. ג'ורג', 26, רושם העונה ממוצעים של 22.3 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק במדי אינדיאנה והוא יהפוך לשחקן חופשי בקיץ 2018.

* ברוקלין מעבירה בטרייד את בויאן בוגדנוביץ' וכריס מקולואו לוושינגטון תמורת אנדרו ניקולסון, מרקוס ת'ורנטון ובחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב.

* ובינתיים, מארק סטיין מ-ESPN מדווח שקליבלנד, ניו יורק ושיקגו רודפות אחרי פטריק בברלי, שרוצה להישאר ביוסטון. האלופה עשויה להציע לרוקטס את אימאן שמפרט בתמורה לבברלי. הרוקטס כבר עשו הלילה טרייד כאשר הביאו מהלייקרס את לו וויליאמס תמורת קורי ברואר.

* דריק וויליאמס קיבל חוזה שני לעשרה ימים בקליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully