וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי וקאזינס הוצגו בניו אורלינס: "טרייד שיכול לשנות את המשחק"

הסנטר והפורוורד, שהגיעו ביחד מסקרמנטו בטרייד, הוצגו בקבוצתם החדשה. הישראלי: "אני נרגש, דמרכוס הוא אח שלי", קאזינס: "הפוטנציאל של שיתוף הפעולה ביני לבין אנתוני דייויס מפחיד"

עומרי כספי דמרכוס קאזינס מוצגים ניו אורלינס פליקנס. הטוויטר של ניו אורלינס פליקנס, אתר רשמי
המדים החדשים. קאזינס וכספי/אתר רשמי, הטוויטר של ניו אורלינס פליקנס

שני השחקנים החדשים של ניו אורלינס פליקאנס, עומרי כספי ודמרכוס קאזינס, הוצגו היום (רביעי) בקבוצתם החדשה במסיבת עיתונאים. קאזינס הועבר בטרייד נוצץ מסקרמנטו כשאליו צורף גם כספי, שלא זכה לדקות משחק רבות ואף עבר פציעה במהלך העונה. כזכור, גם גל מקל היה בעבר בניו אורלינס אך שוחרר משם אחרי שבועיים בלבד. משחק הבכורה של השניים יהיה בבית מול יוסטון בלילה שבין חמישי לשישי (3:00).

"לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות במציאות, קאזינס ואנתוני ביחד", הודה כספי והוסיף: "זה טרייד שיכול לשנות את המשחק. אנחנו נרגשם מההזדמנות החדשה. זה הזמן הנכון להגיע ואני מאוד נרגש. דמרכוס הוא אח שלי, עברנו הרבה ביחד בקריירות שלנו. אני נרגש בשביל כולם".

עם כל הכבוד לזווית הישראלית, האיש החשוב באירוע היה כמובן קאזינס, שהתייחס בפתיחה לקבוצתו הקודמת סקרמנטו ולתהליך שהסתיים במעבר שלו: "ני לא כועס ולא נוטר טינה, זה עסק ודברים כאלה קורים. אני מרגיש בנוח עם המצב החדש. אני במקום טוב ובאתי לעבוד. מה שהכי פגע בי בטרייד זה שהוא התנהל בדרך לא הגונה מצד סקרמנטו. בחרתי במספר אפס על החולצה כדי לסמל חיים חדשים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כספי וקאזינס מוצגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הקבוצה החדשה ושיתוף הפועלה הצפוי והמסקרן עם אנתוני דייויס: "אני רוצה להגיע לפלייאוף, אני פה כדי לנצח ולא אכפת לי משום דבר אחר. אנחנו יכולים להיות קבוצה טובה בליגה, זה לא יקרה בין לילה ונצטרך לעבוד אבל אני נרגש מההדמנות. הפוטנציאל של שיתוף הפעולה ביני לבין אנתוני דייויס מפחיד. אנחנו יכולים לגרום להרבה בעיות. אנחנו קצת אש וקצת קרח. כששיחקתי עם סקרמנטו בניו אורלינס, אני ודייויס ניסינו לגרום אחד לשני להגיע לקבוצה השנייה. דייויס שלח לי הודעה וביקש שאבוא, לא ידעתי איך להגיב".

קאזינס, שנודע בשל התנהגותו הבעייתית והתיל הקצר לא פחות בשל יכולתו המקצועית הנהדרת, התייחס גם לנושא הזה כאשר נשאל כמה הוא תחרותי. "אני תחרותי כמו 17 עבירות טכניות", התבדח, "אהיה חייב להירגע קצת בניו אורלינס".

הג'נרל מנג'ר של הפליקנס, דל דמפס: "דיברתי עם קאזינס מספר פעמים בעבר וניסיתי להביא אותו, לא אכנס לפרטים אבל הכול התחמם בימים האחרונים והשלמנו את העסקה. כשהוא שיחק בניו אורלינס עם סקרמנטו, פגשתי אותו במקרה לחלוטין ברחוב, לא אמרתי כלום על טרייד אבל זה אפשר לנו להכיר ולנהל שיחה".

המאמן אלווין ג'נטרי: "נשארו רק 25 משחקים עד הפלייאוף, אין לנו עוד הרבה מרחב לבצע טעויות. אני לא חושב שיהיו התנגשויות של "של מי הקבוצה הזו?". שניהם שחקני פנים אדירים שיודעים לשחק גם מחוץ לצבע. אני רואה אותם כשחקנים שישלימו אחד את השני. קאזינס הוא השחקן הטוב בעמדה שלו, אין שום סיבה לחשוב אחרת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully