וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "עם השרה ואנשי השב"כ אני יודע שאנחנו בידיים טובות"

עירוני נהריה המריאה למשחק הגומלין נגד גזיאנטפספור הטורקית בשמינית גמר היורופקאפ (19:00). מירי רגב הצטרפה כדי לאפשר נסיעת מאבטחים חמושים. צפו בשרה באוטובוס המשוריין

עריכה: מתן חדד

עירוני נהריה נחתה היום (רביעי) בטורקיה, שם היא תפגוש בשעה 19:00 את גזיאנטפספור במשחק הגומלין בשמינית גמר היורופקאפ. נהריה ניצחה ב-21 נקודות הבדל במשחק הראשון והיא תנסה להשלים את העבודה.

ביחד עם הקבוצה המריאו גם שרת הספורט מירי רגב ויו"ר איגוד הכדורסל. שלטונות טורקיה הודיעו לנהריה שהם לא יאשרו למאבטחים חמושים להצטרף לקבוצה, כפי שנדרש באישור של כוחות הביטחון הישראלים. הטורקים הסבירו שהם מאשרים ליווי עם נשק רק לאורחים בדרגת שר ומעלה ולפיכך רגב הצטרפה. לאחר הנחיתה, הקבוצה והשרה נסעו באוטובוס משוריין בדרך לעיר ומשם לאולם בו ייערך המשחק.

שרת הספורט, מירי רגב, טסה עם עירוני נהריה. ברני ארדוב
השרה רגב במטוס/ברני ארדוב

השרה אמרה לפני ההמראה: "אני מאוד שמחה להיות כאן, לחזק את עירוני נהריה, היום כולנו עירוני נהריה. היו הרבה אתגרים לקראת הנסיעה ואני שמחה שהצלחנו להתגבר עליהם. אני רוצה להודות לממשל הטורקי על שיתוף הפעולה וההבנה, לכוחות הביטחון, לראש הממשלה, למשרד החוץ וכמובן למנכ"ל המשרד שלי יוסי שרעבי, שהובילו מתווה שייתן פיתרון. לי חשוב להגיד דבר אחד: שהשחקנים יהיו רגועים ומרוכזים במה שהם יודעים לעשות הכי טוב".

השחקנים והצוות המקצועי ייצאו לאולם היישר משדה התעופה ואחרי שהמשחק יסתיים, יחזרו לשדה וימריאו בחזרה לישראל. המאמן אריק אלפסי אמר: "נצטרך לשחק בצורה נבונה ונכונה ונקווה שהשחקנים יידעו להפריד בין מה שקורה מסביב למה שקורה במגרש. שרת התרבות והספורט יוצאת איתנו, יש אבטחה מוגברת ואנשי שב"כ ואני יודע שאנחנו בידיים טובות. ההכנות היו רגילות, אבל לא ידענו בדיוק מתי נטוס. בסופו של דבר אנחנו ממריאים ישר למשחק, אני מקווה מאוד שנגיע מספיק מוכנים מבחינה פיזית ומנטלית".

שחקן נהריה, ניב ברקוביץ' הוסיף: "תחושות מעורבות. רוצים להתמקד במשחק, אבל מצד שני יש את כל ההמולה. אין חששות, אנחנו מתרכזים רק בספורט. המשפחה קצת דואגת, אבל הכול בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן עירוני נהריה, ערן אסנטי. ברני ארדוב
ערן אסנטי מחוייך/ברני ארדוב

שחקני נהריה מתאמנים בטורקיה (צילום: ברני ארדוב)

עירוני נהריה מתאמנת לקראת המשחק מול גזיאנטפספור. ברני ארדוב
עירוני נהריה מתאמנת לקראת המשחק מול גזיאנטפספור/ברני ארדוב
עירוני נהריה מתאמנת לקראת המשחק מול גזיאנטפספור. ברני ארדוב
עירוני נהריה מתאמנת לקראת המשחק מול גזיאנטפספור/ברני ארדוב
עירוני נהריה מתאמנת לקראת המשחק מול גזיאנטפספור. ברני ארדוב
עירוני נהריה מתאמנת לקראת המשחק מול גזיאנטפספור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully