וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרת הספורט מירי רגב תצטרף לנסיעה של עירוני נהריה לגזיאנטפ

22.2.2017 / 8:04

הטורקים סירבו לאפשר לקבוצה הישראלית מלווים חמושים והודיעו שיסכימו רק אם לטיסה יצטרף אדם בדרגת שר. גם יו"ר איגוד הכדורסל ימריא עם נהריה, לה יתרון של 21 נק' מהמשחק הראשון

שרת התרבות מירי רגב במסיבת עיתונאים לאחר טקס פרסי אופיר. מגד גוזני
קפיצה לטורקיה. רגב/מגד גוזני

עירוני נהריה תצא היום (רביעי) בצהריים לעיר גזיאנטפ בטורקיה לקראת גומלין שמינית גמר היורופקאפ, אלא שמתברר שאתמול במהלך שעות הצהריים הנסיעה עמדה בסימן שאלה. אחרי שכוחות הביטחון בישראל אישרו את יציאת הקבוצה למשחק, הטורקים הודיעו לנהריה שהם לא יאשרו למאבטחים חמושים להצטרף לקבוצה, כפי שנדרש באישור של כוחות הביטחון הישראלים. הטורקים הודיעו, שהם מאשרים ליווי עם נשק רק לאורחים בדרגת שר ומעלה ולפיכך שרת הספורט מירי רגב החליטה להצטרף לנסיעה. רגב תצטרף למנכ"ל משרדה ויו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי שגם כן יהיו על הטיסה.

המסע של נהריה לגזיאנטפ יהיה לא פשוט, ומוקדם להעריך כיצד ישפיע על השחקנים של אריק אלפסי. בשעות הצהריים תמריא הקבוצה לעיר שסמוכה לגבול הסורי ותנחת שם כשלוש שעות לפני ההתמודדות. משדה התעופה תצא נהריה בנסיעה ישירה לאולם, ותערוך בו חימום ארוך יחסית. ב- 18:00 שעון ישראל יתחיל המשחק ומיד אחריו תצא הקבוצה בשיירה מאובטחת בחזרה לשדה התעופה. בשעות הלילה תעשה נהריה את דרכה בחזרה לישראל.

הקבוצה מעין שרה מחזיקה ביתרון של 21 נקודות מהמשחק הראשון בין הצדדים, ויודעת שהיא בעמדת זינוק נהדרת כדי להעפיל לרבע גמר המפעל. עם זאת, הפורוורד גילברט בראון גמר את העונה ומחליפו סקוטי הופסון לא רשאי לשחק בשמינית הגמר. נכון לעכשיו המשחק לא ישודר בטלוויזיה מכיוון שהטורקים לא מציבים לוויין כדי לשדרו. הוא יועבר בשידור ישיר באתר האינטרנט של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully