וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד המוביל לשמש כג'נרל מנג'ר של הלייקרס: הסוכן של קובי בריאנט

בארה"ב טוענים שרוב פלינקה הוא האיש שייכנס לנעליו של מיץ' קופצ'ק, שניסה להציל את עורו בעסקה על קאזינס. מג'יק ג'ונסון החל לעבוד, אך מבהיר: "זה לא היה תיקון פשוט ומהיר"

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לשעבר מג'יק ג'ונסון. AP
חזר, ובגדול. מג'יק/AP

אם הטרייד על דמרכוס קאזינס לא הספיק, ליגת ה-NBA הוכתה אמש (שלישי) תדהמה נוספת, כשהתבשרה שמג'יק ג'ונסון ישמש כנשיא לענייני הכדורסל של לוס אנג'לס לייקרס. בקבוצה מעיר המלאכים הודיעו בדרמטיות על ההחלטה לפטר את הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'ק ואת סגן הנשיא לענייני הכדורסל ג'ים באס, כשהמשמעות ברורה לכל: מג'יק, שהצטרף למערכת לפני כשלושה שבועות ואמור היה לייעץ להנהלה, הפך, לפתע, למקבל החלטות של ממש.

אחת המשימות הראשונות של שחקן העבר האגדי תהיה מציאת ג'נרל מנג'ר שייכנס לנעליו של קופצ'ק, שהחל לעבוד במועדון אי שם ב-1986. על פי דיווחים בארצות הברית, המועמד המוביל לתפקיד הוא סוכן העל רוב פלינקה, המייצג את ג'יימס הארדן ובעיקר את קובי בריאנט. כשמג'יק קיבל את הג'וב המקורי, לפני שלושה שבועות, טען כי השיחה הראשונה שלו תהיה לקובי, ש"מבין בניצחונות". מינוי של פלינקה אמור לסלול גם את דרכו של הבלאק ממבה בחזרה למערכת.

עוד לפני ההחלטה לפטר את קופצ'ק ובאס, ניסתה לוס אנג'לס לפתות את הג'נרל מנג'ר המוערך של גולדן סטייט, בוב מאיירס, אך זה בחר להישאר בתפקידו. מועמד נוסף לתפקיד הוא ניל אולשיי, שעבד מספר שנים בפורטלנד ובקליפרס. אגב, בארצות הברית טוענים שקופצ'ק ובאס דחפו לנסות ולרקום עסקה סביב קאזינס, בניסיון אחרון להציל את עורם, אך לא הצליחו ואולי גם שילמו על כך ביוקר.

בשעות הקרובות יצטרך מג'יק להתמודד עם חלון הטריידים שנמצא על סף סגירה. רכז העבר הודה כי הוא מקבל טלפונים רבים, מרביתם בנוגע ללו וויליאמס. "אם מישהו ייקח אותו, הוא יצטרך לתת הרבה", אמר. "אם לא נקבל מה שאנחנו מחפשים, לא נעשה כלום. נקבל החלטה טובה, לטובת עתיד המועדון. לא אוכל לשנות את כל המצב מחר, זה לא יהיה תיקון פשוט ומהיר".

ג'יני באס, שקיבלה את ההחלטות הלא פשוטות - בפרט פיטורי אחיה - הודתה: "זה כל כך קשה עבורי שכנראה חיכיתי יותר מדי זמן. אני מתנצל בפני האוהדים. זה לא היה כדורסל של הלייקרס, המצב הנוכחי לא התקבל על הדעת".

עוד בנושא:

לוס אנג'לס לייקרס: מג'יק ג'ונסון ישמש כנשיא לענייני כדורסל
תרופת הקסם: בחזרה להופעה של מג'יק ג'ונסון באולסטאר 1992

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully