וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "בונוצ'י יישב ביציע מול פורטו, לא צריך לעשות מזה עניין"

יובנטוס תתארח אצל הפורטוגלים שעדיין לא הפסידו העונה בבית (ד', 21:45, ספ' 5). הבלם שהתעמת עם המאמן לא בסגל: "הוא הבין את המצב, זה יועיל לו בעתיד". בנעטיה יפתח במרכז ההגנה

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס עם שוער יובנטוס ג'יאנלואיג'י בופון. AP
מפגש אגדות בין הקורות. קסיאס ובופון/AP

משחקי שמינית גמר ליגת האלופות יימשכו ביום רביעי עם שני מפגשים. פורטו תארח את יובנטוס וסביליה תפגוש בביתה את לסטר סיטי.

שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י חוגג. רויטרס
יראה את המשחק מהיציע. בונוצ'י/רויטרס

פורטו - יובנטוס (רביעי, 21:45, ספורט 5)

אצטדיון דרגאו יארח שתי קבוצות שנמצאות בפורמה מצוינת; הפורטוגלים עם שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות והאיטלקים עם שבעה. פורטו גם לא הפסידה העונה בבית. זה גם יהיה עוד מפגש ענקים בין איקר קסיאס לג'אנלואיג'י בופון, המשחק ה-163 של הספרדי בליגת האלופות וה-102 של האיטלקי.

בעוד לפורטו סגל מלא, יובנטוס תגיע ללא לאונרדו בונוצ'י. הבלם המצוין נקנס השבוע בעקבות עימות שהיה לו עם המאמן מסימיליאנו אלגרי, שאישר את הדייוחים באיטליה לפיהם הוא לא יהיה בסגל למשחק מחר בדרגאו. "בונוצ'י יישב ביציע", אמר, "זה לא אומר שחייבים לעשות מזה עניין גדול. מתוך כבוד למועדון, לקבוצה ולאוהדים, זו הייתה ההחלטה הנכונה. לאו הבין את המצב, הוא בחור אינטליגנט ושחקן חשוב ביובנטוס. זה רגע שיועיל לו בעתיד. גם אני הגבתי בצורה לא נכונה ושלא מתאימה לצורה בה אני חושב על כדורגל, בעיקר כאשר אוהדים וילדים צופים, ולכן החלטתי לתרום לארגון צדקה. יש מתחים והרבה בלגן במהלך עונת כדורגל, דברים כאלה קורים, לא צריך לעשות מהם יותר מידי. הכול הסתדר ואנחנו ממשיכים הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. רויטרס
יריבה מסוכנת. היגואין/רויטרס

בנוגע למשחק, אלגרי הסכים לנקוב בארבעה שמות של שחקנים שיפתחו: "קוואדרדו, היגואין, דיבאלה ומנדז'וקיץ'. ברצאלי וקייליני כשירים. זה רגע חשוב בעונה, זה קריטי שכל השחקנים יתאחדו כקבוצה במהלך התקופה הקרובה".

"פורטו קבוצה חזקה שיודעת לעקוץ. נהיה חייבים להיזהר", אמר גונסאלו היגואין, "אנחנו מסוגלים לזכות בליגת האלופות, אבל כדי שזה יקרה אנחנו צריכים להיות רגועים ומרוכזים".

סביליה - לסטר סיטי (רביעי, 21:45, ספורט 5+)

סביליה הססגונית של חורחה סמפאולי פייבוריטית לעלות לרבע הגמר וכדי שזה יקרה, היא צריכה להשיג מקדמה משמעותית בבית. סמיר נאסרי, ויטולו וסטבן יובטיץ' צפויים לפתוח בחלק הקדמי והם ייעזרו בתמיכה הבלתי פוסקת של פרנקו ואסקס.

מסע הקסם של לסטר סיטי לאליפות היסטורית בעונה שעברה, כבר נשכח וכעת קלאודיו ראניירי ושחקניו נאבקים נגד ירידה מהפרמיירליג. אחרי 6 הפסדים ב-8 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ניצחון של האנגלים באסטדיו רמון סאנצ'ס פיסחואן יהווה הפתעה גדולה.

חורחה סמפאולי מאמן סביליה. GettyImages
פייבוריט. סמפאולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully