וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקרדו קווארסמה לא ישחק בגומלין נגד הפועל באר שבע ביום חמישי

כוכב בשיקטאש סובל מפציעה קלה וינוח לקראת הדרבי נגד גלאטסראיי ביום שני. הטורקים ירכיבו כמה שחקני ספסל, אינלר ובק אמורים לפתוח. שנול גונש: "מתייחסים למשחק בשיא הרצינות"

ריקרדו קווארסמה צפוי לקבל מנוחה במשחק הגומלין בין בשיקטאש להפועל באר שבע ביום חמישי (20:00). במועדון הטורקי מציינים שוב ושוב שהם לא מזלזלים באלופה הישראלית ושדבר עדיין לא גמור למרות הניצחון 1:3 במשחק הראשון באצטדיון טרנר, אבל הראש גם בדרבי נגד גלאטסראיי ביום שני.

בשיקטאש תתארח אצל גלא למשחק במסגרת המחזור ה-22 ואם תנצח, תפתח ממנה פער של 10 נקודות. קווארסמה שנפגע לקראת סיום המשחק נגד אחירסאספור בתחילת השבוע (1:3 לבשיקטאש), אמור לקבל מנוחה נגד הפועל באר שבע כדי להגיע רענן לדרבי החם וכך גם כמה שחקנים נוספים ביניהם הקשר אטיבה האצ'ינסון והמגן השמאלי גוקאן גונול.

אנדראס בק הגרמני צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני וגוקאן אינלר כנראה יתפוס את מקומו של האצ'ינסון. גם טולגאי ארסלן, נג'יפ אויסל, ונסן אבובקאר וטליסקה בתמונת ההרכב.

המאמן שנול גונש אמר: "אנחנו מתייחסים לגומלין בשיא הרצינות, זה משחק באירופה. לא אהבתי את 10 הדקות האחרונות במשחק נגד אחירסאספור. נגד הפועל באר שבע אני מצפה שנעשה את העבודה משריקת הפתיחה עד שריקת הסיום".

שחקן הפועל באר שבע, בן תורג'מן מול שחקן בשיקטאש, ריקרדו קווארסמה. רויטרס
שומרים אותו לדרבי. קווארסמה משמאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully