וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי רעננה ואליצור חולון הבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון

השתיים ניצחו את הפועל זכרון/מעגן ואת א.ס רמת השרון בהתאמה והבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון במחזור האחרון של העונה הסדירה. ניצחונות גם למכבי רמת חן ולמכבי אשדוד

מאמן אליצור חולון רועי אייזנברג. קובי אליהו
ישחקו בפלייאוף העליון. אייזנברג/קובי אליהו

המחזור ה-18 והאחרון בליגת העל לנשים הסתיים הערב (שני) וקבע את שש העולות למשחקי הפלייאוף. למכבי רמת חן, מכבי אשדוד, בנות הרצליה וא.ס רמת השרון הצטרפו מכבי רעננה ואליצור חולון. המפסידות הגדולות של הערב הן הפועל ראשון לציון והפועל זכרון/מעגן שהפסידו ולא הצליחו להעפיל. שתיהן יתמודדו עם הפועל פתח תקוה בבית התחתון ואחת מהן תרד לליגה השנייה.

seperator

א.ס רמת השרון - אליצור חולון 76:71

בתום דרמה גדולה, הבטיחה האורחת את מקומה בפלייאוף העליון. אלכסיס הורנבקל קלעה 29 נקודות, אטוניה נינגיפה הוסיפה 17. ג'סמין תומאס קלעה 17 לרמת השרון, שאנטי בלאק הוסיפה 16.

הפועל זכרון/מעגן - מכבי רעננה 63:56

האורחת רשמה ניצחון והבטיחה את המקום בפלייאוף העליון מהמקום השישי. ג'יידה פיין וקאריסמה פן קלעו 21 נקודות כל אחת. אלכסנדריה הרדן קלעה 19 למפסידות.

הפועל פתח תקוה - מכבי אשדוד 87:62

האשדודיות הבטיחו את המקום השני בטבלה. טיפאני הייז קלעה 22, שי דורון הוסיפה 14 נקודות. לירז קניג בלטה אצל המארחת עם 16 נקודות.

הפועל ראשון לציון - מכבי רמת חן 87:67

מוליכת הטבלה הבטיחה את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה. אליסה בארון קלעה 17, דניאל אדאמס 16 ובריה הולמס הוסיפו 16 כל אחת. שיי קלי סיימה עם 29 נקודות בצד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully