וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניגוד עניינים באיגוד ההתעמלות: יו"ר הוועדה המקצועית היא גם מאמנת

20.2.2017 / 13:48

נטלי מלכה ביידיק משמשת בשני תפקידים. לוואלה! ספורט נודע כי בשבוע הבא בישיבה החודשית של הנהלת איגוד ההתעמלות הנושא אמור לעלות לדיון. ביידיק סירבה להתייחס לעניין

נבחרת הג'וניור בהתעמלות אומנותית. איגוד ההתעמלות אומנותית, אתר רשמי
נבחרת הג'וניור/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות אומנותית

חשד לניגוד עניינים באיגוד ההתעמלות. יושבת ראש הוועדה המקצועית של איגוד ההתעמלות נטלי מלכה ביידיק משמשת במקביל לתפקידה גם כמאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות נשים לגילאים צעירים (ג'וניור).

לוואלה! ספורט נודע כי בשבוע הבא בישיבה החודשית של הנהלת איגוד ההתעמלות הנושא אמור לעלות לדיון. יש לציין כי כפילות התפקידים של ביידיק המייצרת ניגוד עניינים, הינה משהו שירש יושב הראש החדש של האיגוד רזי פלד, שנכנס לתפקידו רק לפני מספר חודשים.

מאיגוד ההתעמלות נמסר היום (שני) בתגובה: "יש מספר נושאים שההנהלה הנוכחית קיבלה בירושה. לא מן הנמנע שמה שצריך להשתנות, ישתנה". ביידיק סירבה להתייחס לעניין לציטוט. בסביבתה טענו כי בעבר נבדק הנושא על ידי היועצים המשפטיים של האיגוד ולדבריהם לא נמצא ניגוד עניינים. יחד עם זה, נטען בסביבת ביידיק כי אם יהיו הוראות חדשות וייאמר לה כי כפל התפקידים יוצר ניגוד עניינים, היא תוותר על אחד התפקידים.

בנושא אחר, למרות שעברה כבר חצי שנה מאז האולימפיאדה לנבחרת הבוגרת של ההתעמלות האמנותית עדיין לא מונתה מאמנת. האיגוד הוציא לפני זמן רב קול קורא להגשת מועמדות לאימון הנבחרת הלאומית בהתעמלות נשים, ורק אירה ויגדורצ'יק הגישה מועמדות.

למרות זאת נודע כי בשבועות האחרונים התקיימו שיחות בין יושב ראש האיגוד רזי פלד לבין מאמנות נוספות שהביעו עניין ובתקופה הקרובה תתקבל החלטה כאשר לא מן הנמנע שויגדורצ'יק תמשיך בתפקידה ותיבחר לקדנציה נוספת. "אין שום מועמדת שפסולה מבחינתנו", אמר יושב הראש פלד. "בקרוב תתקבל ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully