וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה שופטים ישובצו לכל משחקי הפלייאוף בליגת העל בכדורגל

בישיבת מנהלת הליגות הוחלט על אימוץ ההמלצה של איגוד השופטים, כאשר מי שישאו בעלויות הנוספות יהיו קבוצות הליגה. יו"ר המנהלת: "ההחלטה תיטיב עם כל הגורמים בענף"

יגאל פריד שופט כדורגל במהלך המשחק בין הפועל אשקלון לבין בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
באיגוד השופטים מתכוננים למשחקי ההכרעה/לירון מולדובן

הוועדה המקצועית הארצית של איגוד השופטים החליטה כי בכל משחקי הפלייאוף בליגת העל העונה ישובץ צוות של שישה שופטים: שופט ראשי, שני עוזרים, שופט רביעי ושני שופטי רחבה.

בישיבת מנהלת הליגות הוחלט על אימוץ ההמלצה של איגוד השופטים, כאשר קבוצות ליגת העל יהיו אלה שישאו בעלויות הנוספות של שיבוץ צמד שופטים נוספים לכל משחק.

יו"ר המנהלת, אורן חסון, אמר: "אני בטוח כי ההחלטה המקצועית של איגוד השופטים תיטיב עם כל הגורמים בענף וכי היכולת של צוות השיפוט להיעזר בשופטי הרחבה תוביל לניהול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר של משחקי ההכרעה".

יו"ר איגוד השופטים, עוזי יצחקי, הוסיף: "לאור ההצלחה המקצועית הגדולה בשילוב שופטי הרחבות במשחקי ליגת האלופות ובמשחקי הליגה האירופאית, ולאחר תקופת התנסות בחלק ממשחקי ליגת העל שהוכיחה את עצמה וסייעה רבות בדרוג רמת השיפוט וקבלת ההחלטות במגרש, אני שמח על כך שבכל משחקי הפלייאוף ישובצו שופטי רחבה שיסייע ולשופטים המרכזיים להעביר את המשחקים בצורה המיטבית".

לעונה הסדירה בליגת נותרו עוד שלושה מחזורים ואחריהם יתפצלו הקבוצות, כאשר שש הראשונות יהיו בפלייאוף העליון ושמונה האחרונות בפלייאוף התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully