וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי ההכנה של ישראל ליורובאסקט: טורקיה, רוסיה, סלובניה ופולין

20.2.2017 / 10:08

הנבחרת תקיים 10 משחקי הכנה בדרך ליורובאסקט, כולל טורניר ביד אליהו באמצע אוגוסט. כמו כן יפגשו השחקנים של אדלשטיין את רומניה, הונגריה, בריטניה ופינלנד. האימונים יחלו ב-18 ליולי

לוקה דונצ'יץ' שחקן ריאל מדריד (שמאל) מול ויטלי פרידזון שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
בקרוב הוא נגד ישראל. לוקה דונצ'יץ'/GettyImages

איגוד הכדורסל הודיע היום (שלישי) על לוח האימונים ומשחקי ההכנה של נבחרת ישראל לקראת יורובאסקט 2017. הנבחרת תחל את אימוניה כבר ב-18 ליולי, כשיקדמו לכך אימוני רשות, בעיקר לשחקנים שיסיימו את העונה מוקדם, ותקיים בסך הכל ארבעה טורנירי הכנה, שלושה מחוץ לישראל, ועוד טורניר הכנה אחד בישראל.

בסוף יולי תצא ישראל לרומניה ותקיים שני משחקי הכנה נגד הנבחרת המקומית בבוקרשט, כשכזכור, כמו ישראל גם הרומנים מארחים בית מוקדם ביורובאסקט. ב-31 ליולי תצא לסנט פטרסבורג ותפגוש את נבחרת רוסיה ופינלנד, עליהם גברה ישראל ביורובאסקט 2015 שנערך בצרפת. את הרוסים מאמן הפעם סרגיי בזרביץ', ובניגוד ליורובאסקט הקודם צפויה להעמיד נבחרת חזקה. פינלנד, כמו ישראל ורומניה, מארחת בית מוקדם באליפות עצמה. מרוסיה תמשיך הנבחרת במסע המשחקים כשתפגוש את הונגריה בהונגריה. הנבחרת ההונגרית מציגה את הכוכב הגדול שלה, אדם האנגה מבאסקוניה.

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. לירון מולדובן
חוזרים לעבודה. ארז אדלשטיין/לירון מולדובן

טורניר ההכנה השלישי של ישראל ייערך בארץ. ישראל תארח בין ה-17 ל-20 לאוגוסט את טורקיה וסלובניה. טורקיה של אופוק סאריצ'ה, גם כן תארח בית מוקדם באליפות אירופה וכן את שלבי הגמר, ומציגה סגל עמוס כוכבים ביניהם ארסן אילייסובה וסמיח ארדן, וסלובניה מציגה את האחים דראגיץ' ואת הכוכב העולה של הכדורסל האירופי, לוקה דונצ'יץ'. ישראל תסיים את מסע המשחקים שלה בוורשה בירת פולין, שם תפגוש את הנבחרת המקומית עם מרצ'ין גורטאט, וכן את נבחרות בריטניה והונגירה.

ישראל הוגרלה לבית אחד ביד אליהו ביחד עם נבחרות איטליה, ליטא, גרמניה, גיאורגיה ואוקראינה כשארבע הנבחרות הראשונות תעפלנה לשמינית הגמר שייערך כאמור באיסטנבול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully