וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "אנחנו נצטרך להתחזק וגם נתחזק"

מאמן מכבי תל אביב התייחס לסגל הקצר שלו אחרי מפגן השלשות וה-79:102 מול מכבי קרית גת, על המשחק: "אני שמח בשביל השחקנים שהראו הרבה אופי". חסין: "איבדנו את המשחק כבר בדקות הראשונות"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב מול קרית גת

מכבי תל אביב התאוששה מהר מאוד מהזכייה בגביע המדינה והמשיכה במומנטום עם 79:102 קל במיוחד מול מכבי קרית גת במחזור ה-19 בליגת העל. הצהובים שיפרו את מאזנם בליגה ל-4:14 וחזרו למקום הראשון כשהם אפילו עם משחק חסר ובזכות לא פחות מ-19 שלשות. מנגד, המצב של קרית גת מוסיף להיות קשה והיא עדיין אחרונה עם 16:3 די מביך. למזלה, גם מכבי אשדוד חלשה מאוד ומאזנה עומד על 14:5.

מאמן מכבי תל אביב איינראס בגאצקיס. לירון מולדובן
מבסוט מהשחקנים שלו. בגאצקיס/לירון מולדובן

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס אמר אחרי המשחק: "הייתי מודאג מהפן המנטאלי אחרי הזכייה בגביע. אני שמח עבור השחקנים שהראו שהם מכבדים את המועדון, המשחק ואת התואר בו זכינו. הם הראו שהם מקצוענים. הזכייה בגביע נתנה לנו יותר ביטחון". בגאצקיס נשאל לגבי חלוקת הכוחות לקראת משחק החוץ מול צסק"א מוסקבה במחזור הקרוב ביורוליג ואמר: "אני לא יודע איזו רוטציה נראה במשחק הבא, אתם רואים שזה משתנה ממשחק למשחק. אני חושב כל הזמן, אנחנו נצטרך להתחזק ואנחנו נתחזק".

מאמן המפסידה אלעד חסין: "המשחק הזה הפך מהר מאוד לגארבג' טיים וזה לא צריך לקרות. לא הופענו כמו שרציתי. באימונים הקבוצה נראית מצוין והכול הולך וחבל שזה נראה כך במשחק. אנחנו עם הפנים קדימה, בשבוע הבא יש לנו משחק מול גלבוע/גליל וזאת המלחמה שלנו. צריך להחמיא למכבי תל אביב על ערב קליעה פנטסטי. אני לא יודע אם אתם מכירים את הסטטיסטיקה, אבל תמיד אחרי שהיא זוכה בגביע, היא גם מנצחת במשחק אחרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully