וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים במגעים עם ג'ורדן פארמר

האדומים מתעניינים בגארד כדי לחזק את הסגל הישראלי שלהם. בסביבת השחקן אישרו את הידיעה: "הוא מעריך מאוד את ירושלים, אבל יש לו הצעות מה-NBA". פיאניג'אני: "אין לנו שחקנים כרגע"

one

בווידאו: תקציר התבוסה של הפועל ירושלים בחיפה

הפועל ירושלים במגעים עם הגארד ג'ורדן פארמר. האדומים מהבירה מעוניינים להתחזק בסגל בישראלי נוסף, כשהרישום מאפשר לקבוצה להוסיף את פארמר שנחשב לישראלי עד לאמצע הסיבוב השלישי. בסביבתו של פארמר אישרו את הידיעה לוואלה! ספורט ואמרו: "יש משא ומתן עם הפועל ירושלים, אבל לפארמר יש גם מגעים עם כמה קבוצות NBA. הוא מאוד מעריך את הפועל ירושלים, את ההתחזקות שלה ואת העובדה שסטודמאייר משחק בקבוצה. אם הוא יגיע? את זה נדע בקרוב". יצויין כי פארמר הוזכר באחרונה כמועמד לאלופת ה-NBA קליבלנד.

פארמר בן ה-30 (1.88 מטר) שיחק בעבר פעמיים במכבי תל אביב. בעונת 2011, שנפתחה עם השביתה ב-NBA, הוא הגיע לישראל והיה נהדר אצל הצהובים. לאחר מכן, ב-2015/2016, הוא חזר למכבי תל אביב, אבל הציג יכולת מאכזבת מאוד ושוחרר במהלך העונה. בנוסף, לפארמר יש ניסיון NBA עשיר במיוחד כשאת החלק המשמעותי שלה עשה בלוס אנג'לס לייקרס, בה שיחק חמש עונות, בין 2010-2006 וב-2013/14. בשתיים מהעונות הללו הוא רשם 82 משחקים, כשבין 2010-2008 הוא גם רושם למעלה מ-20 משחקים בפלייאוף. פארמר שיחק בעבר גם בטורקיה, באנאדולו אפס, בעונת 2012/13. הוא גם שיחק בדרושאפקה ב-2015, אז סיים את העונה באירופה אחרי שהתחיל אותה בלוס אנג'לס קליפרס. העונה הוא שיחק כבר בממפיס ובסקרמנטו.

לירושלים יש סגל ישראלי קצר מאוד, שכולל את יותם הלפרין, ליאור אליהו ובר טימור כישראלים בכירים. עם זאת, טימור סובל מפציעה טורדנית בכתפו, שמקשה עליו לתפקד. אייזיק רוזפלט לא זוכה להרבה אשראי מהמאמן סימונה פיאניג'אני ושחקנים כמו בר שפע, מיכאל מושקוביץ ואור רון מחוץ לרוטציה. רפי מנקו פתח את העונה בקבוצה, אך הושאל להפועל אילת על מנת לצבור דקות משחק.

ג'ורדן פארמר שחקן סקרמנטו. GettyImages
בדרך חזרה לישראל? פארמר/GettyImages

והיה גם משחק הערב, בו הפועל ירושלים נראתה רע מאוד והובסה 86:69 על ידי מכבי חיפה.

מאמן ירושלים סימונה פיאניג'אני אמר אחרי המשחק: "יש משהו ברור למי שראה את המשחק, אין לנו שחקנים. היינו בלי ג'רום ובלי בר, ויש לנו שחקנים שלא יכלו לשחק כמו שצריך כמו קינזי. ידענו שזאת הסיטואציה, ויש חוקים בליגה. אם קבוצה כמו חיפה משחקת טוב וקולעת טוב מבחוץ, עם אנרגיות והגנה חזקה, אנחנו לא יכולים להתחרות ביום כזה.

"אני לא יכול לעשות כלום, אנחנו לא מתאמנים, מה שקרה היום זה מה שקרה בסיום המשחק נגד מכבי. אני יכול לומר תודה לארגון שלי, שהגענו עד לכאן, זה דבר גדול עבורנו, אבל הבעיה היא לא עכשיו או המשחק נגד אילת, או ראשון, הבעיה תהיה נגד גראן קנאריה, שלא נוכל להראות את מה שעשינו עד עכשיו".

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי נשמע מרוצה מההופעה המוצלחת של קבוצתו: "כל מאמן רוצה שהקבוצה שלו תהיה נחושה. חיכינו הרבה זמן שנביא את האנרגיות שהראינו ואת הנחישות לבית. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהמאזן שלנו בבית הוא שלילי ובחוץ הוא חיובי, שאנחנו משחקים יותר טוב בחוץ מאשר בבית. שאלתי אותם למה ויצאתי מחדר ההלבשה. הם הוקירו את הקהל היום שתמך בנו. באנו טוב ולקחנו את המשחק".

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים (אמצע) עם עוזריו, מרסלו ניקולה, מודי מאור. אדריאן הרבשטיין
הסגל קצר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully