וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב התעללה בקרית גת, 35 נקודות לליונס בניצחון הפועל תל אביב

מחזיקת הגביע הפציצה 19 שלשות והביסה 79:103, סמית' שיחק לראשונה בליגה וקלע 23 נקודות, גם סילי וראד בלטו. הגארד הפציץ שמונה שלשות והוביל את האדומים ל-71:92 על עירוני נהריה

one

אחרי הניצחונות של מכבי חיפה והפועל אילת, שני משחקים נוספים התקיימו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל: הפועל תל אביב הביסה 71:92 את עירוני נהריה, מכבי תל אביב התעללה בנועלת הטבלה מכבי קרית גת עם 79:103.

שחקן מכבי קרית גת אור סולומון. לירון מולדובן
לא קלע כלל. סולומון/לירון מולדובן

מכבי קרית גת - מכבי תל אביב 103:79

אחרי הניצחון המרשים על הפועל ירושלים והזכייה בגביע המדינה, הצהובים ירדו אל הקרקע וממש לא התקשו להביס את נועלת הטבלה. דווין סמית' שיחק לראשונה העונה בליגה, ויחד עם די ג'יי סילי ו-ויקטור ראד, הוביל את האורחת לניצחון קליל שהובטח עוד במחצית הראשונה. הצהובים הפציצו 19 שלשות (שיא עונתי בליגה), סילי (23 נקודות) קלע חמש כאלה, סמית' (20) וראד (16) קלעו ארבע. אלעד חסין נותר עם ניצחון בודד בעשרה משחקים מאז הגיע לדרומיים, שיחפשו את הניצחונות שלהם מול קבוצות שיותר קרובות לרמתם. כעת, מכבי תל אביב תחל בהכנות למפגש עם צסק"א מוסקבה, ביום חמישי ביורוליג.

מהלך המשחק:

סילי קלע את שתי הנקודות הראשונות במשחק, וחמש נקודות רצופות וראשונות העונה בליגה של סמית קבעו 4:9. מאותו רגע הצהובים השתלטו בראשות סילי וראד וטסו ל-7:23 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני נפתח באותה צורה, עם שתי שלשות רצופות של ראד. סילי המשיך להפציץ וגם פניני הצטרף לחגיגה וההפרש הלך ותפח. בשלב הזה למכבי תל אביב 8 מ-12 מחוץ לקשת, בעוד קרית גת עוד לא קלעה אף שלשה. שלשות של באומן וסלבי צימקו מעט, ל-48:29. ההתקפה הצהובה נתקעה ובמחצית 31:48.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי תל אביב ויקטור ראד מול שחקן מכבי קרית גת ג'וש סלבי. לירון מולדובן
ראד מול סלבי/לירון מולדובן

המחצית השנייה נפתחה עם שלשה של סמית', ועוד אחת שלו קבעה 34:56. שגב ואוחיון הצטרפו לחגיגה והצהובים המשיכו בהתעללות. שלשה של ראד העלתה ליתרון שיא של 28 הפרש, צליפה של סלבי מחוץ לקשת בצד השני קבע 74:49 בסיום הרבע. השלשה הרביעית של סמית' קבעה יתרון 31, הדרומיים הצליחו לצמק מעט בזכות נקודות של באומן וקרטר. אפילו נווה בן שמן הצעיר קיבל מספר דקות והספיק לקלוע שלשה, בסיום 79:103 למכבי תל אביב.

מאמן מכבי תל אביב איינראס בגאצקיס. לירון מולדובן
הבאה בתור - צסק"א. בגאצקיס/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו למכבי קרית גת: ברנדון באומן (9 ריבאונדים) 20, ג'וש סלבי (6 אסיסטים) וג'סטין קרטר 17 כ"א, קרטיס קלי (10 ריסאונדים) 14, איגור מאיור וגיא דותן 3 כ"א, נועם לייש ואייל שולמן 2 כ"א, אלכס רוזנברג 1, ליעד משען ואור סולומון שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: די ג'יי סילי (5 מ-7 לשלוש) 23, דווין סמית (4 מ-5 לשלוש) 20, ויקטור ראד (4 מ-7 לשלוש, 9 ריבאונדים) 16, גל מקל (7 אסיסטים) 10, גיא פניני (7 אסיסטים) ויוגב אוחיון 9 כ"א, איתי שגב 7, קולטון אייברסון 6, נווה בן שמן 3.

מארק ליונס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון חשוב. ליונס/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - עירוני נהריה 71:92

צפו בתקציר המשחק

אחרי שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, האדומים שבו למסלול הניצחונות בסטייל, בזכות הצגה ענקית של מארק ליונס (35 נקודות, 8 מ-11 לשלוש). אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים ביתרון שתי נקודות למארחת, הגארד החל להפציץ מחוץ לקשת והיתרון האדום הלך ותפח. הרבע השני הסתיים ב-11:23, והסגולים של אריק אלפסי כבר לא ממש הצליחו לחזור מזה, בדרך להפסד שלישי ברציפות. מן העבר השני רק ניק פאוסט וסקוטי הופסון היו בעניינים רוב הדקות, וזה ממש לא הספיק מול ליונס, שקיבל גם עזרה נאה מתומר גינת ואלאנדו טאקר. ההפרש טיפס עד ל-30 בשיא, והרבע האחרון כבר היה לפרוטוקול בלבד. ניצחון גדול להפועל תל אביב.

מהלך המשחק:

אחרי דקה של גישושים, ליונס העלה את האדומים ל-0:3 עם מהלך של סל ועבירה. הפועל כבר עלתה ל-0:5, אך חמש נקודות רצופות של ניק פאוסט החזירו את נהריה ושלשה של שולדבראנד העלתה אותה ל-7:10. הטלאלה נמשכה והאוול החזיר את היתרון למארחת עם הטבעה. אקורד הסיום של הרבע היה שייך לליונס, שקבע בליי אפ 19:21 בסיום הרבע. סקוטי הופסון פתח את הרבע השני עם ארבע נקודות מהירות, אך שלשות של גינת וליונס קבעו 25:31 לאדומים. שלשה נוספת של ליונס העלתה ליתרון דו ספרתי, ועוד שתיים רצופות שלו העלו כבר ל-29:44. הופסון צימק מהקו ל-44:30 אדום במחצית.

ליונס פתח גם את הרבע השלישי עם שלשה, החמישית שלו, הופסון השיב בהטבעה מן העבר השני. הסגולים ניסו להתקרב, אך עוד שלשה של ליונס המצוין קבעה 37:57 להפועל. ההפרש המשיך לטפס וכבר הגיע ל-30, שלשה של פאוסט קבעה 75:40 בסיום הרבע השלישי. הנקודות הראשונות של הפועל ברבע הרביעי, איך לא, היו שלשה של ליונס. אחרי רבע לפרוטוקול, הפועל תל אביב ניצחה 71:92.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
התחתית מתקרבת. אלפסי/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: מארק ליונס (8 מ-11 לשלוש, 6 אסיסטים) 35, אלאנדו טאקר 16, תומר גינת (8 ריבאונדים) 12, ריצ'ארד האוול (13 ריבאונדים) 10, מתן נאור ודרל וויליאמס 8 כ"א, יונתן רבינוביץ' 3, אדריאן בנקס, תמיר בלאט, צוף בן משה ורם אליאספור שותפו ולא קלעו.

קלעו לעירוני נהריה: ניק פאוסט 15, דרווין קיצ'ן (8 ריבאונדים) ויהונתן שולדבראנד 11 כ"א, סקוטי הופסון 9, טיירון נאש 8, יינסי גייטס 6, סטו דגלאס 5, ערן אסנטי 4, רועי נברו ותומר בר אבן שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully