וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד זכתה בגביע הספרדי עם 95:97 מול ולנסיה

יול הפציץ 22 נק', רנדולף הוסיף 20 ו-7 ריב' והבלאנקוס עם גביע רביעי ברציפות למרות 28 נק' ו-5 ריב' של דובלייביץ'. באמברג זכתה בגרמניה, מילאנו זכתה באיטליה, היקמן להט. ניצחון לצסק"א

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. Emilio Cobos, GettyImages
יש גביע. יול/GettyImages, Emilio Cobos

ריאל מדריד זכתה הערב (ראשון) בגביע הספרדי בפעם הרביעית ברציפות והפכה בכך להיות הראשונה שעושה את זה בספרד. הבלאנקוס, שנזקקו להארכה גם ברבע הגמר וגם בחצי הגמר, ניצחו עשו את זה הפעם ב-40 דקות מותחות ומורטות עצבים במיוחד ועם 95:97 מול ולנסיה, שעשתה דרך מכובדת בעצמה אחרי ניצחון מרשים מול ברצלונה בחצי הגמר.

הקבוצה של פאבלו לאסו, שמובילה את הטבלה ביורוליג, כבר מסמנת וי ליד תואר חשוב בעונה הנוכחית אחרי עוד משחק עם תוצאה גבוהה מאוד. סרחיו יול, מי אם לא הוא, הוביל את קלעי ריאל עם 22 נקודות (8 מ-17 מהשדה), אנתוני רנדולף קלע 20 והמשיך בכושר המצוין בו היה בסוף השבוע הזה של הגביע כשהוא גם מוסיף 7 ריבאונדים. גוסטבו איון, שגם נמצא בכושר טוב, קלע 18 נקודות, ג'ייסי קארול קלע 14 (4 מ-6 לשלוש). בויאן דובלייביץ' רשם משחק גדול אצל ולנסיה עם 28 נקודות באחוזים מצוינים (11 מ-16 מהשדה) וקלט 5 ריבאונדים, פרננדו סן אמטריו הוותיק קלע 17.

שחקן צסק"א מוסקבה נאנדו דה קולו. GettyImages
מוכן למכבי תל אביב. דה קולו/GettyImages

צסק"א מוסקבה התאוששה היום (ראשון) מההפסד לזניט סנט פטרסבורג במחזור הקודם של ה-VTB עם 77:83 על השנייה בליגה לוקומוטיב קובאן, וכעת היא במאזן 2:15. הקבוצה של דימיטריוס איטודיס, שתפגוש את מכבי תל אביב ביורוליג ביום חמישי, שמרה בזכות הניצחון על המקום הראשון בטבלה. קובאן, לה משחק חסר, במאזן 3:13 למרות שהיא אחת מהשתיים היחידות שהצליחו לגבור העונה על צסק"א במפעל. ננדו דה קולו הוביל את הקלעים עם 21 נקודות, אנדריי וורונצביץ' הוסיף 14 משלו.

בגרמניה, באמברג זכתה בגביע אחרי ניצחון 71:74 על באיירן מינכן. זה אמנם לא הלך קל כמו במפגש הליגה שהתקיים בנובמבר (41 הפרש לבאמברג), אך חסימה של ניקולה מלי בשניות הסיום הרסה את ניסיון הקאמבק של באיירן והעניקה לבאמברג גביע רביעי בהיסטוריה וראשון מ-2012. פביאן קראוזר קלע 18 נקודות, דניאל תיס הוסיף 17. 13 של ניק ג'ונסון לא הפסיקו מנגד.

בטורקיה, באנביט זכתה בגביע ראשון בתולדותיה אחרי ניצחון 66:75 על אנאדולו אפס בגמר. באנביט פתחה פער גדול כבר ברבע הראשון ושמרה עליו עד הסיום, כדי לנצח לראשונה גמר אחרי שני הפסדים, האחרון לבשיקטאש ב-2012. אנאדולו עם הפסד שלישי אי פעם בגמר, והיא עדיין שיאנית הזכיות בטורקיה עם 10 גביעים. ג'ורדן תיאודור הוביל את המנצחת עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים.

באיטליה הצליחה מילאנו לזכות בגביע עם 74:84 את דינמו ססארי. ריקי היקמן הצטיין אצל המנצחת עם 25 נקודות (5 מ-7 לשלוש), ראקים סנדרס קלע 15 וקלט 6 ריבאונדים, מילאן מצ'באן קלע 11 וקלט 7 ריבאונדים. טרבור לייסי קלע 15 אצל המפסידה, ג'אני לאוואל קלע 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully