וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "הצורך של הפועל תל אביב הוא קיומי, זה גובר על כל יריבות"

מאמן האדומים התייחס למשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים (שני, 21:00, ספורט 5) ודיבר על המניעים: "אין דרייב גדול מזה, סומך על השחקנים". דגני: "לעלות מעל הקו האדום יתן פוש רציני"

יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב תפגוש מחר (שני, 21:00, ספורט 5) את בית"ר ירושלים למשחק שינעל את המחזור בליגת העל. רגע לפני שריקת הפתיחה דיברו המאמן, מנחם קורצקי ושחקן הקבוצה, אוראל דגני, על הציפיות וההכנה לקראת המשחק החשוב.

קורצקי פתח ואמר: "הניצחון מול אשדוד נתן לו הרבה ביטחון. אוויר זה עדיין לא נתן לנו, אבל כל השבוע דיברנו על המשחק שהיה ועל מה צריך לעשות ולשפר. זה עזר לחיבור בקבוצה אבל ברור לנו שאם לא תהיה המשכיות, נתקע. בכל מקרה אנחנו חדורי אמונה וביטחון בכך שהדברים תלויים בנו. אנחנו לא מתכוונים לפספס את זה ונעבוד קשה כדי לייצר מומנטום חיובי. לגבי יחסי הכוחות מול בית"ר, אי אפשר להתעלם מכך שבית"ר נראית מצוין אבל גם הפועל תל אביב התייצבה לאחרונה. הצלחנו להחזיר שחקנים לכושר ואנו מצפים למשחק מעניין".

"היינו במצב לא קל. אני שמח שהצלחנו לייצר נקודות ורצף של משחקים בלי לספוג, אבל זה לא יעזור אם לא נמשיך ביכולת. אסור לחיות על זה אלא לשאוף קדימה ולבוא מוכנים למשחק הבא. לא חושב שזה שאנחנו טובים מעיד על היכולת של הליגה, עברנו את המומנטום השלילי וקבוצות אחרות נכנסו למומנטום כזה. יכול להיות שזה יתהפך בהמשך, אבל בכל מקרה אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולעשות מה שצריך כדי להשתפר".

עוד בנושא

הקשר/חלוץ ג'וזף גנדה בן ה-19 חתם בהפועל תל אביב

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי עם אוראל דגני. יוסי ציפקיס
הצגת החולצה עם הספונסר החדש/יוסי ציפקיס

על ג'וזף גנדה, שחקן הרכש החדש בן ה-19, הוסיף: "אנחנו רואים בג'וזף שחקן כישרוני שיכול להיות העתיד של המועדון, נקווה שהוא יתפתח לכך. מבחינת ההגנה? אי אפשר להביא כרגע שחקנים נוספים. אנחנו מרוצים ממה שיש, זה אמנם לא אידיאלי אם יהיו פציעות או בעיות אחרות, אך בכל מקרה אנחנו מאוד מרוצים משחקני ההגנה. אשמח מאוד מכל שחקן שיצטרף להפועל תל אביב".

לגבי המשחק הקרוב אמר: "נשחק עם דינמיות ומוטיבציה, כרגיל. אנחנו מנסים להשתפר תוך כדי תנועה אך הבסיס של המשחק יהיה אגרסיביות, משני הצדדים. אני יודע שבית"ר תגיע בכושר טוב, אבל עם כל המסביב והפיקנטריה, אנחנו בהפועל תל אביב באים להלחם על החיים שלנו וזה גובר על הכל. נעשה את המקסימום כדי לצאת מרוצים ומאושרים. הייתי בצד השני ואני יודע מה השחקנים והאנשים במועדון חווים, אבל הצורך של הפועל הוא צורך קיומי וזה משהו שגובר על כל דבר אחר ועל כל יריבות אחרת. אנחנו רוצים להשאר בליגה ושהמועדון ימשיך בליגת העל. זה הדרייב הכי גדול שיכול להיות לנו. אני סומך על השחקנים, הם הפנימו את זה ויעשו הכל כדי להשאר בליגה".

אוראל דגני, שהציג את החולצה עם הספונסר החדש "ניו דרייב" הוסיף: "אנחנו חייבים לתת הכל בשביל המועדון והקהל, כולם פה מאוד רוצים לנצח. כמובן שאחרי שצמצנו את הפער יש לנו הזדמנות טובה להמשיך קדימה, אבל יש עוד המון משחקים עד סוף העונה והמשחק לא יקבע אם נשאר או נרד. אין ספק שזה יתן פוש רציני לעלות מעל הקו האדום".

כשנשאל על השינויים בחוליית ההגנה אמר: "אולי סוף סוף יפרגנו לנו קצת. אני וכל שחקני ההגנה מנסים לתת את הכי טוב שאפשר. אמנם שיחקתי עם שחקנים שונים אבל כל משחק וכל אימון אנחנו מנסים להתגבש ולתת את המירב, בשביל זה אנחנו עובדים באימונים. השחקנים שנשחק נגדם? ככה זה בכדורגל. תמיד שחקנים הולכים ובאים וצריך לשחק נגד חברים לשעבר, זה מה שקורה. אין לי רצון מיוחד לנצח את השחקנים שהיו פה. אנחנו רוצים להצליח בשביל הקבוצה, בלי קשר לצד השני".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully