וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא במשבר, סתיו שחם: "מוכן לשמוע כרגע כל רעיון"

19.2.2017 / 11:18

אחרי ההפסד למכבי חיפה, הבעלים ישוחח עם המנכ"ל ועם המאמן על המצב: "לא פוסל שום דבר. לא הוגן להפיל הכול על אומורגי ואנדרדה". בכר עשוי לחזור, פסיכולוג ספורט יגיע?

סתיו שחם בעלים הפועל כפר סבא. מגד גוזני
"אין סיבה שלא נאמין בעצמנו". שחם/מגד גוזני

בעלי הפועל כפר סבא, סתיו שחם, מתכוון לשוחח עם המנכ"ל רובי רגב ועם המאמן אלי כהן כדי לחשוב על רעיונות שיעזרו לשחקנים לצאת מהמשבר העמוק בו הם נמצאים, אחרי עוד הפסד, הפעם למכבי חיפה. אחת האופציות שעלו היא החזרתו של אילן בכר לעבודה מלאה כיועץ מנטלי או שכירת שירותיו של פסיכולוג ספורט. "אני מוכן לשמוע כרגע כל רעיון ולא פוסל שום דבר", אמר שחם. בקבוצה משתדלים לא להיכנס למרה שחורה ולייאוש.

שחם הוסיף: "יש עוד עשרה משחקים עד לסיום העונה וגם אם המחזור הקרוב בבאר שבע הוא מקום שקשה מאוד להוציא ממנו נקודות, בשאר המשחקים אני חושב שאנחנו יכולים לעשות דברים ואין סיבה שלא נאמין בעצמנו". שחם שלל את הטענות כלפי שחקני הרכש שהביאה הקבוצה בחלון ההעברות האחרון. "כרגע כולם יחד באותו מצב ואני לא רואה הבדל בין השחקנים שהבאנו לשחקנים שהיו מתחילת העונה. להפיל הכול על אומורגי ואנדרדה זה לא רציני וזה לא הוגן. כל הקבוצה נמצאת באותה חבילה וכולם צריכים להרים את עצמם על מנת לעשות נקודות".

בכפר סבא מקווים שחזרתו של מאוויס צ'יבוטה אחרי הרחקה מאוד ארוכה, תוסיף איזשהו מימד במשחקים הקרובים. במועדון גם מצפים לשובו של יובל יעקובוביץ' שנעדר בשל פציעה אבל אמור לחזור לפעילות מלאה בקרוב.

עוד בנושא

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא, צמד לדקל קינן
אלי כהן: "הכול בידינו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully