וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: "הגעתו של בן שמעון חיזקה את האמונה שנישאר בליגה"

19.2.2017 / 10:05

בקבוצה היו מתוסכלים בסיום והתאכזבו מאיבוד הנקודות, אך מרגישים את השינוי: "היו לנו דקות נהדרות, רן הביא איתו תוכן חדש לקבוצה". לוסיו היה מאוכזב מכך שלא פתח, מחמאות לאור אינברום

צילום: ניב אהרונסון

מ.ס. אשדוד סיימה אתמול (שבת) ב-1:1 מול בני סכנין ובמועדון התאכזבו מאוד מאיבוד הנקודות. יחד עם זאת, הגעתו של רן בן שמעון לקבוצה חיזקה את האמונה שהקבוצה תישאר בליגה. "שיחקנו טוב אחרי תקופה ארוכה", אמרו במועדון, "יש הרגשה שמשהו השתנה ושרן הביא איתו תוכן חדש לקבוצה. מאכזב שלא לקחנו שלוש נקודות כבר במשחק הראשון בו הוא עמד על הקווים כי היו לנו דקות נהדרות". בסיום היו בעיקר פנים מאוכזבות בחדר ההלבשה של אשדוד.

מי שנכנס לעודד את השחקנים ולתת כמה מילים חיוביות היה רוני אוואט. החלוץ הברזילאי, לוסיו, איבד את מקומו בהרכב לדין דוד ונראה מאוכזב במיוחד. באשדוד שמחו עבור אור אינברום, שכבש את שער הבכורה שלו בליגה העונה. אינברום אוהב את המפגשים מול בני סכנין, וזה היה השער השלישי שלו במפגשים מול הקבוצה מתוך ארבעה שיש לו בליגת העל. "הרבה זמן שאור מחכה לשער הזה והוא ראוי לו", אמרו במועדון, "אור היה טוב מאוד במשחקים האחרונים אבל לא הצליח לכבוש, השער הזה יוריד ממנו הרבה לחץ שהיה לו על הכתפיים. הוא יכבוש עוד גולים מכריעים עד סוף העונה".

עוד בנושא:

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ובני סכנין נפרדו ב-1:1
רן בן שמעון: "השחקנים נתנו הכול ואני גאה בהם, רציתי מאוד לנצח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully